Showing posts with label Jepun. Show all posts
Showing posts with label Jepun. Show all posts

Hati di Jepun, Usus di Bintulu

 Tajuk yang pelik!! Salam 1 Malaysia. Akhirnya, masuk saja port Bintulu, dah kena hantar balik. Kapal pula akan meneruskan perjalanan ke Jepun. Masa aku balik la, baru kapal nak pergi Jepun. Rugi oh rugi!! Kalau tidak, dapat juga tengok fesyen-fesyen yang menggerunkan di Jepun tu. Tambah-tambah awek-awek sekolah dengan uniform nya. haha!!

Disebabkan frust tak dapat pergi Jepun kali ni, lepas check in hotel saja. Terus melapor diri dekat Sushi King. Dengan tiba-tiba rasa berada di Jepun pula. Dengan angin sepoi-sepoi bahasa dan kewangian bunga sakura. haha!! Sapa yang nak pergi Jepun tu, boleh la singgah di Sushi King yang berdekatan. Ataupun, check promotion Celcom Exec ni.

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new