Restoran Pohon's Kitchen Semakin Meriah

Salam 1 Malaysia!!
Pohon's Kitchen!! Antara restoran lama dibuka tapi baru hendak diperkenalkan. Konsep restoran memang sudah menarik. Tapi pada permulaannya, perkhidmatan agak lambat dan menu yang banyak tapi hanya 30% saja yang disediakan.

Setelah 7 bulan restoran Pohon's Kitchen ini bertapak, makin meriah. Mungkin banyak perubahan telah dilakukan. Sesiapa yang melalui jalan Sungai Petani dan Alor Star, boleh la mencuba di restoran ini. Ianya terletak di tepi jalan di pekan Guar Cempedak.

Pondok ala-ala kampung 
 Nasi Samudera
 Nasi Ulam
 Lamb Chop
 Aneka juadah minuman
Bila tok wan dan cucu bersama
 Budak paling kuat makan tapi tetap kecil molek
Orang Kedah cakap. "makan belemoih"


18 comment on Restoran Pohon's Kitchen Semakin Meriah :

Hidupringkas said... on 21 September, 2013

Kat Guar Chempedak tepi jalan ka? nak cuba bila lalu kat sana nanti

mie said... on 21 September, 2013

Tepi jalan dan boleh nampak...
cuba jangan x cuba..
ehehehe

Denaihati said... on 21 September, 2013

baru lagi restoran ni ye. restoran yang berkonsep macam ni memang menarik dan sangat santai terutamanya bawak keluarga.

mie said... on 21 September, 2013

Belum sampai setahun..
harap restoran ni terus maju kehadapan..
ehehehee

Ismail N said... on 21 September, 2013

Konsep yg menarik ni. Ala kampung. Sesuai utk orang bando yg tak der kampung atau susah nak balik kampung :D

mie said... on 21 September, 2013

betul tu..
lagipun susah nak jumpa rumah atau pondok bergini..
ehehehehee

Telor Power said... on 21 September, 2013

owh....konsep yg sama mcm di restoran pokok di JB

ArELeEz said... on 22 September, 2013

rase cam nk p sane skang jugak. sbb macam best!

Knor said... on 23 September, 2013

belemoih tu..comotkan..

kalau org tua pengotok..

Hazmin Hamudin said... on 24 September, 2013

Jauh pulak kalau nak pergi restoran ni. Hehea

Myra Jay said... on 25 September, 2013

Menu pun nampak menarik dan sedap ;D

teh ramuan said... on 26 September, 2013

dah agak lama juga tak jalan2 ke kedah
ada masa dan peluang nanti boleh singgah ni

mie said... on 01 October, 2013

telor power!!
ye ke, restoran pokok tu makan atas pokok ke?
hehehee

mie said... on 01 October, 2013

areleez!!
kalau fre, singgah la sini..
ehehehee

mie said... on 01 October, 2013

Knor!!
lebih kurang la tu..
ehehehe

mie said... on 01 October, 2013

Hazmin!!
mana2 pun jauh..
tapi alang2 lalu, jangan lupa singgah..
eghheegee

mie said... on 01 October, 2013

Myra!!
memang menarik, dan akan lebih sedap..
eheheee

mie said... on 01 October, 2013

Teh ramuan!!
kalau datang kedah jangan lupa singgah..
eheehhee

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new