Akulah Penari "Malaysia Airlines Flashmob"

Salam 1 Malaysia!!
Walaupun agak ketinggalan mengetahui tentang "Malaysia Airlines Flashmob" ni. Tapi bila dihayati betul-betul seronok juga kalau ada kejutan macam ini di KLIA. Yang malangnya, aku ada di KLIA pada 15 Januari 2012 tapi "Malaysia Airlines Flashmob" ini dirakam pada 14 Januari 2012

Kalau tidak, boleh turut serta menari. paling kurang pun dapat jadi artis simpanan "Youtube". Memang ramai teruja tengok flashmob ini, terutamanya yang tengah menunggu kepulangan orang tersayang. Tapi, bila dihayati, nampak macam muka aku ada je kat situ. Percaya tau tidak!! Saksikan lah [Malaysia Airlines Flashmob]


18 comment on Akulah Penari "Malaysia Airlines Flashmob" :

hamzah ian said... on 30 January, 2012

hehe.. walaupun meniru idea mat salleh tapi tarian dr malaysia ttp cool..

cheqna said... on 30 January, 2012

hehehehe
besh gok tengok =)

mie said... on 30 January, 2012

hamzah!!
itu la, walaupun meniru..
tapi ada unsur 1 Malaysia...
ehehehehee

mie said... on 30 January, 2012

cheqna!!
memang best..
kalo dapat menari sama pun best..
heheheheee

tehr said... on 30 January, 2012

kalau aku ada kat situ
dapat maasuk tepi2 pun kira ok gak
hehe

farra8979 said... on 31 January, 2012

best tengok diaorang menari beramai2. ^^

pipoq said... on 31 January, 2012

kalo dah terlepas, pakat buat KTM Flashmob la pulak..hehehe

Kakzakie said... on 31 January, 2012

Ala mie...buat sendiri kat rumah tak payah sesak-sesak di KLIA...

Mr PenyuBiru said... on 31 January, 2012

rupa dan suara sama macam saya. correct correct correct...

A'IM said... on 31 January, 2012

flash mob dekat malaysia masih baru.. bro adalah orang yang minat gila dengan flash mob..dekat malaysia pun dah ada beberapa group yang selalu buat flashmob. sesekali happy apa slahnya

mie said... on 31 January, 2012

Itu la, dapat juga rasa kejutan...
Tambah2 bila makcik2 yang nyanyi
Hehe

mie said... on 31 January, 2012

Jom menari ramai2 plak..
Hehehe

mie said... on 31 January, 2012

Ok juga tu..
Gue peminat KTM...
Hehehehe

mie said... on 31 January, 2012

Kat rumah xcukup team..
Mau join ke?
Hahaha

mie said... on 31 January, 2012

Ye ke...
Adakah itu penyubiru?
Hehehehe

mie said... on 31 January, 2012

Itu la.sesekali nak juga ada kejutan...
Hehehehehe

rahman said... on 02 February, 2012

penah tengok flashmob ni.. layan gak la

mie said... on 03 February, 2012

memang layan habis..
hehehhee

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new