Gambar Perkahwinan Diraja Prince William & Kate Middleton

Salam 1 Malaysia!! Kita bersiaran di Buckhingham Palace untuk menyaksikan perkahwinan Diraja Prince William dan Kate Middleton (mode berangan). Hari ni, kebanyakkan muka depan surat khabar semuanya ada gambar Prince William dan Kate Middleton.

Dari Metro, China Press, Star dan macam-macam lagi. Memang betul-betul "Wedding Of The Year". Sehingga mendapat liputan meluas seluruh dunia. Mari saksikan gambar-gambar sekitar perkahwinan diraja Prince William dan Kate Middleton

p/s: Selamat Pengantin Baru buat "Siti Azliza & suami" dan "Ainis Azreen & Ahmad Dainal". Maaf tidak dapat hadir atas sebab-sebab yang tidak dapat dielakkan.








65 comment on Gambar Perkahwinan Diraja Prince William & Kate Middleton :

Noor Fatin said... on 30 April, 2011

cantiknya diorgg.. romantik sgt <3

Annisa said... on 30 April, 2011

suka white *(^-^)*

mie bila lagi?

Assalamualaikum w.b.t.

mie said... on 30 April, 2011

fatin!!
raja sehari yang memang raja sebenar..
memang cantik..
eheheee

mie said... on 30 April, 2011

khairunnisa!!
waalaikum salam...
gue baru je lepas, nape xdatang majlis..
ahhahaaaaa

Nadia Mashuri said... on 30 April, 2011

meriah tak hengat..

mie said... on 30 April, 2011

itu la,
seluruh dunia buat liputan tu..
ehehheeee

Annisa said... on 30 April, 2011

HAHA. sampai hati weyy tak jemput T_T

haha, moga hang bahagia di sana.. cheesssssssss! ^_^

mie said... on 30 April, 2011

chewasss..
drama la pula...
xjemput ke? hahahahaaaa

Miss AZ said... on 30 April, 2011

wahhh bestnya tgk dorang kawen.. :)

hans said... on 30 April, 2011

bestnya kahwin

mie said... on 30 April, 2011

memang best..
eheheheee

Lea Isnawi said... on 30 April, 2011

sama padan kan

Anonymous said... on 30 April, 2011

penuh adat. nmpk biasa2 je wlupon dorg raja :)

mie said... on 01 May, 2011

lea!!!
memang padan..
sama cantik, sama sweet..
ahahaaaa

mie said... on 01 May, 2011

sweet!!
adat tu yang nampak unik..
eheheee

mie said... on 01 May, 2011

amirrah!!
gue pun tumpang seronok..
ehheheee

mie said... on 01 May, 2011

imanshah!!!
insyallah, kalo de kelapangan...
eheheheee

Unknown said... on 01 May, 2011

nt aku kawen dgn Lisa Surihani ko dtg tau..

puteri ain said... on 01 May, 2011

seghoonokkkk :)

bila ur turn pulak ? :P

puanbee said... on 01 May, 2011

samapai ufo pun tengok diorang kahwin kehkehkeh

kindergartenlibrary said... on 01 May, 2011

jelesnya saya ~
hehe

KakD said... on 01 May, 2011

walaupun gaun si kate simple tapi die tatap nampak santekk sangat huhuhu

nanti ko balik sini jangan lupe ole2 gue...ngehehehee :P

mdhafiz said... on 01 May, 2011

aku berangan nak kawin dengan anak raja..anak sultan Brunei barang kali..insyaAllah..amin (HAHAHA)

budak kecik said... on 01 May, 2011

ak amek taw sket2 je psl royal wedding ni. kwn ak bukak tv pn, ak jeling2 je...

malas nk layan sbb takut berangan je lebih. berangan bnda yg mmg impossible utk diri ak. haha

ILA HonEyBuNNy said... on 01 May, 2011

nak kawin dengan anak raja jugak..hehe...

kate sweet sangat bila senyum....;-)

tehr said... on 01 May, 2011

penonton di seluruh dunia lebih ramai berbanding akhir piala dunia 2010, bro
memang meriah

picairin said... on 01 May, 2011

wah... sngat gah..moga berkekalan...^^

Unknown said... on 01 May, 2011

comei kan diorg..alya pun donlod gmbr2 dia..smpan..hehehe

pipoq said... on 01 May, 2011

hahaha..kalo nenek aku kaya raya cam QE tu mau aku mintak sponsor jugak kawin aku..tapi tapi tapi..dah terlepas la..ahahaha

faINa989 said... on 01 May, 2011

bestnya...rezeki kat middletontu kan... :)

mie said... on 01 May, 2011

heidi!!
pasti akan datang..
ex gue tu..
ahahahhaaa

mie said... on 01 May, 2011

puteri ain!!
turn gue dah lepas...
hahahaaaaa

mie said... on 01 May, 2011

puan bee!!
dasyat ye, boleh tau kewujudan ufo..
eheheeee

mie said... on 01 May, 2011

nelly!!
gue pun jeles juga..
ahhahaaaa

mie said... on 01 May, 2011

mappiau!!
nak balik mana?
gue memang ada disini..
ahahhaaaa

Nur Liyana said... on 01 May, 2011

hehehe...kate nmpk cntik sgt ..hehhehe

cntik cntik cntik!!!!

mie said... on 01 May, 2011

kalo dapat anak sultan brunei...
jangan lupa gue, cousin dia pun ok..
eheheheee

mie said... on 01 May, 2011

budak kecik!!
berangan janagan sampai leka sudah la..
eheheeee

mie said... on 01 May, 2011

honeybunny!!
kalo jodoh x kemana..
semua org sweet bila senyum..
ehehee

mie said... on 01 May, 2011

tehr!!
itu la, diharap kemeriahan ini kekal selamanya..
eheheee

mie said... on 01 May, 2011

picairin!!
mereka memang gah..
eheheee

mie said... on 01 May, 2011

alya!!
memang comel..
terserlah kecomelan kate..
eheheee

mie said... on 01 May, 2011

pipoq!!
terlepas ke? buat untuk anak2 nanti..
eheheee

mie said... on 01 May, 2011

fara!!
dah rezeki dia..
eheheeee

amny said... on 02 May, 2011

pix atas tu memang btol2 ke??ke edit ek?

azura said... on 02 May, 2011

saya tengok kat ntv7 jer...belum cukup pengalaman nak jumpa putera william. awat rambut dia dah sikit...baru 29 tahun dah nampak berumur...

mr.syazwan said... on 02 May, 2011

kalau sampai jalan di cat

kira

F
U
U
U
Y
O
O
O

la tuh kan

Benjy said... on 02 May, 2011

Sempena perkahwinan putera william tu tak der contest ke tepi2 iatana tu ... hehehe . Biasalah golongan diraja england terkenal sejak dahulu lagi ... tidak hairanlah ia mendapat liputan meluas seluruh dunia ... kalau golongan raja lain2 negara tak dengar langsung kan ...

mie said... on 02 May, 2011

amny!!
bukan pic pertama je...
pic kedua pun betul...
hahahhaaaa

mie said... on 02 May, 2011

azura!!
gue tengok dalam paper je..
eehheheee

mie said... on 02 May, 2011

syazwan!!!
diorang raja, ikut suka hati je..
eheheheee

mie said... on 02 May, 2011

benjy!!!
ntah la, gue pun xsure..
eheehheee

mie said... on 02 May, 2011

liyana!!!
memang cantik...
raja berhari3 tu..
hehheeee

iekabean said... on 02 May, 2011

Pakcikkk.. bila nak bawa ieka pogi Landon??
Ahdoyaiii....


p/s: pakcik bila lagi nak tawen?

mie said... on 02 May, 2011

apa kata sponsor gue tiket..
sure gue bawa...

dah kawen la, nak kawen brape kali...
hahahaaaa

~Nabilah~ said... on 03 May, 2011

meriah gler wedding dieorg...bestnyer!!!hehehe

Mus said... on 03 May, 2011

semoga mereka kekal bahagia..

Puteri Iqa Izyan said... on 03 May, 2011

ingatkan dah prince william yang mule2 tuh. hahaha


btw, dress kate lawa gile. tak seksi ^_^

.::: Princess MOMOY :::. said... on 03 May, 2011

seronoknya dapat ke sana
aduhai...

Katak Puru boleh dimakan???"

Cerita tentang... (kalau korang nak tahu je la)"

mie said... on 03 May, 2011

nabilah!!!
memang meriah....
nama pun anak raja...
hehehee

mie said... on 03 May, 2011

mus!!
begitulah hendaknya..
elakkan penceraian..
ehehee

mie said... on 03 May, 2011

puteri iqa!!
memang lawa...
sesuai dengan kate..
ehehee

mie said... on 03 May, 2011

momoy!!
gue pergi suatu ketika dulu..
bukan masa diorang kawen..
eheheheee

KakD said... on 03 May, 2011

cisss!!! tertipu gue :P hahahaaaa

mie said... on 03 May, 2011

adakah gue menipu..
gambar lama di recycle..
ehehehehe

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new