Exchange Link vs Exchange Banner

Salam 1 Malaysia!! Blog terpaksa ditinggalkan buat sementara waktu, sibuk dengan sambutan Chinese New Year. Maklum la, sahut seruan Perdana Menteri kita, 1 Malaysia. Tapi yang tak seronoknya, tidak dapat pergi ke rumah terbuka Chinese New Year. 

Pasti banyak angpow dapat kalau pergi ni. Syarat nak dapat angpow adalah "Belum Berkahwin". Kira ada peluang la ni!! Apapun, kali ini kongsi dengan sesiapa yang ingin "exchange banner". Jom la sama memeriahkan dunia blog dengan banner-banner yang menarik.



40 comment on Exchange Link vs Exchange Banner :

KakD said... on 06 February, 2011

ni nak kene suruh papairfan buat banner untuk mappiau jugak nih, hehehe barula leh tukar2.

wahh kreatif nyer banner tuh hihihi

mie said... on 06 February, 2011

almak!!
itu minta orang lain yang buatkan..
eheheeee

Nadia Mashuri said... on 06 February, 2011

hehee..
jom kumpul angpau..

mie said... on 06 February, 2011

oh, gue paling suka angpow..
ehheeee

NurLailatul said... on 06 February, 2011

kalau cik mie sudi bagi angpau..Dua belah tapak tangan aku tadahkan!

mie said... on 06 February, 2011

ayoyo!!
gue trima angpow saja..
eheheee

Annisa said... on 06 February, 2011

wah =.=' saya tak cipta banner lagi ^__^ kalau ada nisa exchange macam ni :)

mie said... on 06 February, 2011

buat la banner...
kan kreatif..
eheheee

mr.syazwan said... on 06 February, 2011

ang buat sendiri ka ni?

mie said... on 06 February, 2011

xde la...
gue mana pandai bab2 macam ni..
ehheee

penaberkala said... on 07 February, 2011

pergh, manarik banner
ak pun suruh member je buat

best woo cuti CNY
makan gulai memanjang,haha
limaunya tarak

mie said... on 07 February, 2011

wow!!
gue lebih suka gulai dari limau..
eheheee

Hanim Mahali said... on 07 February, 2011

chantek banner tu... tapi tak de banner la mau tukar tukar... tak kreatif lorh... huhuhu...

iN said... on 07 February, 2011

guwe x reti buat banner nih.
pe kate pakcik tlg buatkan guwe 1...
tajuk dia..bukan sebarang ubie..
ubi keledek pun sedap...
hagaggagagagagaga

ayin~weeweet said... on 07 February, 2011

saya belum kawen.nak minta angpow~hahaha

Pelangi cinta said... on 07 February, 2011

oh cantikknya baner tu.. hii..ada botol le..ada juga gelombang laut hiii..

mie said... on 07 February, 2011

hanim!!
xpe, try je buat macam mana pun..
ehehehee

mie said... on 07 February, 2011

ubie!!!
nak tunggu gue buat..
kena upah kereta la...
hahahaa

mie said... on 07 February, 2011

ayin!!
jom pergi cari angpow..
hehehee

Anonymous said... on 07 February, 2011

apasal tak letak muka pakcik je kat banner tu? Pemes sikitt... hiiihi


-IB-

mie said... on 07 February, 2011

surihati!!
thankz, terima kasi untuk pembuatnya..
ehehee

mie said... on 07 February, 2011

IB!!!
perlu ke nak femes2 ni...
hahhaaa

pipoq said... on 07 February, 2011

eh..gua dah kawin pun dapat angpau lagi la..hahaha..

mie said... on 07 February, 2011

ini tidak adil..
eheheee

Faiz said... on 07 February, 2011

bila la nak dpt angpau nie..haha

mie said... on 07 February, 2011

samam2 kita tunggu pemberi angpow datang..
eheheee

kindergartenlibrary said... on 07 February, 2011

syarat-syarat untuk dapat angpow ?
belum berkahwin ?
always boleh ni .
hahaha
lawalah banner tu .
=)

Raji and Yeen said... on 07 February, 2011

woahhh cantiknyer :o
jomlah tukar banner ;D

papabear said... on 07 February, 2011

cantik banner tu. buat kat mana eh? boleh ajar?

mie said... on 07 February, 2011

nelly!!!
sama2 la kita mencari angpow..
banner orag lain yang tolong buatkan..
eheheee

mie said... on 07 February, 2011

raji!!!
thankz, nanti gue masukkan banner ye..
eheheee

mie said... on 07 February, 2011

papabear!!
orang lain tolong buatkan..
gue xpandai..
eehheee

papabear said... on 07 February, 2011

bagitau la siapa. boleh aku beli banner dari dia :)

mie said... on 07 February, 2011

nak ke?
kalau kat exchanger banner tu..
banner dia "ayeem ayam"
xsure la dia masih buak tempahan atau tidak..

papabear said... on 07 February, 2011

ooo ok nanti aku check ayam out! thanks!

mie said... on 07 February, 2011

ur welcome...
hehehee

Rie said... on 11 February, 2011

cunnyer banner
buat kat aku satu
hehehe

aku tukar link je la ek
senang nak tgok update ko :)

mie said... on 12 February, 2011

xpe, gue tukar dua2..
eheheeee

Unknown said... on 21 March, 2011

tukar bengan link je ok?

mie said... on 21 March, 2011

ok je..
ehehheee

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new