Jom Makan Seafood di Senibong

 Mesti ramai yang suka makan seafood tapi ada juga yang tak bole makan seafood. Dua minggu di MMHE Pasir Gudang, tak sah kalau tak pergi makan seafood di Senibong. Sambil menikmati angin laut serta pemandang negara seberang, Singapore. Yang paling penting, makan seafood free!! hehe

Penuh meja dengan macam-macam hidangan seafood dengan aneka citarasa. Satu yang aku pelik, burung puyuh tu boleh dikategori seafood ke? Tak kisah, janji halal dimakan dan perut kenyang. So, ada sesiapa mau belanja makan seafood lagi? hohohooo

 Hanya kepala!! tulang pun habis diratah...
 Percaya @ tidak? aku boleh habiskan...
Tolong mengemas, untuk dapat diskaun....

56 comment on Jom Makan Seafood di Senibong :

Fakhrur Razi berkata said... on 01 December, 2010

err dpt diskaun sbb tlg kemas ke?
hahahaha

burung puyuh mngkin pernah tinggal di laut kot =.="

ps: ak percaya kau boleh habiskan

mie said... on 01 December, 2010

xdpt pun!!!
dh semua xminat tomyam, gue habiskan je la..
heheeee

qhaseh said... on 01 December, 2010

mkn seafood byk2 pon xleh jgk..huhuh

mie said... on 01 December, 2010

itu la!!!
tapi sekali sekala xpe kan..
ehheee

alinac lover said... on 01 December, 2010

waa..yong pon suka seafood.but now kena stop jap..berat sudah naik

hahhaha

mie said... on 01 December, 2010

kalo berat naik kena stop ek?
nasib baik berat gue menurun..
heheee

noorafzan said... on 01 December, 2010

huuu..penah makan kat senibong tu time belajar di JB..
Best2..

betui ka dapat diskaun tu?

iN said... on 01 December, 2010

pak cik mmg kuat makan....guwe sungguh percaya..
caya la...*thumb*

- zuriey - said... on 01 December, 2010

baru tahu ada tempat nama senibong..seni sgt ke? hehe

zarifahmr said... on 01 December, 2010

pehhhh tak lepas2 lagi nak gi senibong nih! aritu lalu je arghhh

mR.sYaH said... on 01 December, 2010

seafood mmg xbest.. walau xleh mkn ttp mkn juga.. hahah....

buDAK keCIK said... on 01 December, 2010

burung puyuh seafood??
kahkah.

dh namanye seafood, burung tu tinggal dlm laut ke??

burung tu bkn spesies spongebob kan?ngeh3

mie said... on 01 December, 2010

noorafzan!!
xdpat pun... hehehe

mie said... on 01 December, 2010

ubie!!!
bagus2, memang memahami gue..
hehehee

mie said... on 01 December, 2010

zuriey!!!
penuh dengan kesenian..
raja segala seni, hehehe

mie said... on 01 December, 2010

zarifah!!
pergi jangan tak pergi...
heheee

mie said... on 01 December, 2010

syah!!!
seafood xsedap dimakan slalu..
heheee

mie said... on 01 December, 2010

budak kecik!!!
maybe spesis seafood yang baru tau asal usulnya..
hheheheehee

I n n z said... on 01 December, 2010

innz tak boleh makan seafood .
allergic .
tapi kesahh ape ?
HAHA ! seafood sedap !

mie said... on 01 December, 2010

jangan!!!
bahya kalo alergic tu...

nora said... on 01 December, 2010

ko nak belanja aku makan seafood? uikss wat susah susah je, bile? heheh=p

mie said... on 01 December, 2010

dah terlepas..
semalam, hahaaa

mr.syazwan said... on 01 December, 2010

FUUUYOOOOOOOOOOOOOO

kalau ku ada disitu

mulut ikan tu pun pasti ku ratah2...

Cik SHiNJU said... on 01 December, 2010

Seafood? uwaaa...sangap..
Tp x boleh makan la...alahan..sob..sob.. :'(

miss lolly a.k.a luvfareda said... on 01 December, 2010

hahahahahah~ mengemas tuk dapat diskaun ? kekeke.

Heidi Shafiq said... on 01 December, 2010

err.. aku penah duk PG 3 tahun.. nape aku xtaw pun tempat ni wujud? sengal giler aku ni.. rugi..

hamzah ian said... on 01 December, 2010

pergh.. lama gua tak makan seafood banyak2..

Amirrah Zawani said... on 01 December, 2010

lapar la pulak..
bestnya makan seafood :)

kulanz said... on 01 December, 2010

dapat makan ramai-ramai macam ni memang best sangat2

etomyam said... on 01 December, 2010

Fuh memang menyelarakan tu, sampai tinggal kepala aje :D

tehr said... on 02 December, 2010

alhamdulillah syukur nikmat
murah rezeki orang yang belanja tu
ikan memang best, tapi kalau ketam aku tak suka
harap kulit je banyak
hehehe

zik said... on 02 December, 2010

wah shoknya...

nora said... on 02 December, 2010

sampai ati ko lupakan aku ek, makan tak jak

iekabean said... on 02 December, 2010

Huhhh,
pakcik mmg kuat makan~
Wahhh! memang aneh,siap boleh mendakwa diri sendiri berat makin menurun! :P


bila nak blanja ieka kat tanjung dawai niiii~

mie said... on 02 December, 2010

syazwan!!!!
bagus ni, boleh diajak skali..
ehheeee

mie said... on 02 December, 2010

shinzu!!!
la, ramai sungguh alahan..

mie said... on 02 December, 2010

lolly!!!
agak2, restoran lolly dapat diskaun camni tak?
heheheee

mie said... on 02 December, 2010

heidi!!!
rugi oh rugi...
gue 1st time sampai pun tau..
hahaaaa

mie said... on 02 December, 2010

hamzah!!!
jom makan, belanja gue...
hahaaa

mie said... on 02 December, 2010

amirrah!!!
best mmg best....
tapi org belanja lg best...

mie said... on 02 December, 2010

kulanz!!!
semestinya, baru puas...

mie said... on 02 December, 2010

etomyam!!
dah kenyang..
kalau x, kepala pun habis sapu...
ehheee

mie said... on 02 December, 2010

tehr!!
sama la, ketam malas skit nak buang kulit nya
lebih baik xmkn je..
heheee

mie said... on 02 December, 2010

zik!!
memang syok..

mie said... on 02 December, 2010

nora!!!
macam mana bole lupa ni...
hehehehee

mie said... on 02 December, 2010

ieka!!!
xde istilah belanja orang..
hanya menerima untuk dibelanja..
hahaaa

muyukerukatika said... on 02 December, 2010

perghh sodappp

brat2104 said... on 02 December, 2010

sedap ke tomyam dia? ala.. mkn ramai-ramai.. kalau berbaki pun x banyak tomyam tu

mie said... on 02 December, 2010

muyu!!!
sodap oh sodap!!!

mie said... on 02 December, 2010

brat!!!
sedap tapi tomyam brat lagi sedap..
ahhaaa

brat2104 said... on 04 December, 2010

=p.. dtg ampang la klu nk aku blanja pon..

mie said... on 04 December, 2010

gue nak yg made by brat!!!
heheheee

shera haifa said... on 04 December, 2010

senibong xpnh smpai...stulang pnh dh,,cm mana nak g senibong ehh?

mie said... on 04 December, 2010

shera!!!
gue pun drebar yg bawa..
heheeee

brat2104 said... on 04 December, 2010

nak yg aku buat? boleh.. aku pakai perencah megi. lalala

mie said... on 04 December, 2010

guye suka megi!!!
hahaaaa

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new