:: gift vs award ::

pon pon pon!!!! pagi-pagi lagi posmen dah bising depan rumah aku ni. kacau betul niat nak tido sampai tengahari ni. eh, pos ekpress!! sapa pula yang hantar ni. tengok nama pengirim tu, dah tau dah sapa dia. siapa lagi kalau bukan kak eynda. dan dapat teka juga apa dalam tu!!! hehehe. jom kita usha...

wah!!!perfume paradise (set Silver for men). arigato gozaimas kak eynda. lepas ni, kena rajin la join kontest. hehehe!!! set silver ni, ada 6 perfume dan pelbagai brand. jom aku perkenalkan satu persatu.

1. inspirasi dari haruman Tommy Boy oleh Tommy Hilfinger
2. inspirasi dari haruman Desire oleh Dunhill
3. inspirasi dari haruman Instinct oleh David Beckham
4. inspirasi dari haruman Valentino Gold oleh Valentino
5. inspirasi dari haruman Polo Black oleh Ralph Lauren
6. inspirasi dari haruman Boss in Motion oleh Hugo Boss

nampaknya, satu hari satu perfume la. weekend aku pakai perfume "CK One Summer" yang tak habis-habis lagi. set ini juga sangat sesuai dijadikan hadiah. so, sesiapa nak bagi hadiah dekat aku, memang dialukan. haha!!!
dapat pula award "Beautiful Blogger" dan "Top Blogger 2010". award ni main tempek-tempek je. tak ada hadiah sampingan ke?? hehehe. thankz buat yang memberi award ni. jom kita berkenalan dengan mereka.

Beautiful Blogger Award
- di beri oleh jaja aka ibu mertuaku!!! mempunyai 2 orang cahaya mata yang kedua-duanya comel dan kacak seperti aku!! tumpang angkat bakul sendiri ye. ingat juga jaja kat aku ye. rasa terharu pula.

Top Blogger 2010
- dihadiahkan oleh edriena hazelina!! tergeliat lidah nak sebut nama ni. tapi yang pasti akak ni baik, comel & cute. tak boleh nak puji lebih-lebih. maklum la, aku kan spy "incik bf" dia. jangan nakal-nakal. nanti aku report!! hahahahaaa

23 comment on :: gift vs award :: :

Unknown said... on 28 March, 2010

nak sebotol

Aku X-PO said... on 28 March, 2010

bak sini sebotol..xelok gak pakai byk2 perfume..ekekkeh

mie said... on 28 March, 2010

edy!!
xde lebih la....
cukup-cukup untuk kegunaan seminggu..
hehehe

mie said... on 28 March, 2010

x-po!!
ye ke, buat simpanan je la..
xyah nak berhabis duit beli perfume dah..
hhahaha

IntanBerlian said... on 28 March, 2010

mie nak satu! huhu

mie said... on 28 March, 2010

bella!!!
ini perfume lelaki...
xdapat la nak bagi..
hehehee

Farah-Izzaty said... on 28 March, 2010

uhuuu~
sy di'banned' from chatbox?

mie said... on 28 March, 2010

eh!!!
gue pun xtau la problem shoutmix ni...
banyak org kata kn banned...
pelik!!!

Farah-Izzaty said... on 28 March, 2010

huhuuhu...
sdeyh..
dh la tgh rndu kt boipren bl dtg cni..
huahuahua..

mie said... on 28 March, 2010

ye ke!!
gue jd sumber inspirasi la...
hahaaaa

hans said... on 29 March, 2010

walawehhhh
best gile dapat perfume

mie said... on 29 March, 2010

best ke???
mende free....
semua best!!!

Edriena Hazelina said... on 29 March, 2010

haha!!
my spy eh?
xnakal la..
budak baik nie..
baik tersangat sangat baik. hehe..

mie said... on 29 March, 2010

bagus la!!!
hati-hati...
anda slalu diperhati...
ahhahaahaaa

HambaAllah said... on 30 March, 2010

byk tu..mai la sbotol..hahaha

mie said... on 30 March, 2010

xbanyak lagi tu..
cukup2 1 hari 1 perfume..
hahahaaa

aiDieNa said... on 30 March, 2010

Wah perfume.. bestnyer.. saya pon dpt adiah perfume semalam.. hehehe

mie said... on 30 March, 2010

ye ke!!!
skrg ni musim hadiah perfume kot..
hehehee

jajarina said... on 30 March, 2010

hahaha.. mie, ko kacak ke???
:P

mie said... on 30 March, 2010

bukan setakat kacak je...
hensem, cute ....
macam-macam lagi la...
heheheee

hidayah said... on 30 March, 2010

adoi!! bc blog pon da gelak2 sorang. kalo jumpa tuan blog, mesti dia ni pendiam je kan. hahaha.

acah je!





yeke ?

mie said... on 30 March, 2010

iye la!!!
gue kan pemalu..
hahahaaa

zahidah dihaz said... on 01 May, 2010

nak jugak perfume tu, tambah koleksi =)

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new