:: birthday's present ::

salam.....
terlupa lagi aku nak update blog ni!!!penat pun tak hilang lagi.... baru je sampai rumah!!!banyak juga story yang tertunggak ni....so, kali ni aku cuma nak paparkan antara hadiah-hadiah yang aku terima sempena birthday aku yang lepas.... sebelum tu, terima kasih la untuk yang memberi hadiah ni..... tak lupa juga yang hanya wish (berjimat tak nak bagi hadiah)..hahahaa!!! inilah hadiah2 yang terpilih....
kek secret recipe pun boleh dijadikan hadiah???walaupun baru je lepas makan kek
aik!!!terasa diri ni cute la pula bila dapat hadiah stand & teddy bear!!!
ini nampak menarik!!!bunyi seperti air terjun dari gunung jerai.....
ada pula yang boleh bagi majalah "pengantin" & "ratu sehari"... aku paham maksud tu.... tunggu la bila sampai serunya!!!!

16 comment on :: birthday's present :: :

hidayah said... on 07 February, 2010

hahaha
hadiah bawah sekali comel sangat
haahaha!

Unknown said... on 07 February, 2010

bestnye dpt adiah

mie said... on 07 February, 2010

yaya--->mmg comel tapi tu macam perli je!!!bagus gak majalah ni, buat xsabo je nk kawen..hahaaa

mie said... on 07 February, 2010

edy--->mmg best tp kalo yg dapat kereta ferrari satu, lagi best..hahaaa

Qisha said... on 07 February, 2010

alaa..comelnya hadiah tu..yang last tu memang tersirat..suka

mie said... on 07 February, 2010

qisha--->itu la!!!bila umur dh masuk 20-an...mmg tersirat pun..

hidayah said... on 07 February, 2010

haha suka ah orang perli mie. dah tau dah mie mmg gatal nak kawen hahaha~ wek !

mie said... on 07 February, 2010

yaya--->iye ke??xde la gatal sgt....skit je!!!hahaaa...

deennasour said... on 08 February, 2010

birthday kite sama ke apa ni mie?
haha.

selamat ulang tahun.

mie said... on 08 February, 2010

eh!!!
xkot, gue bulan january.....
ulang tahun!!!!hahhaaa

iekabean said... on 08 February, 2010

kahkahkahhh.... Hadiah berciri tersirat gila, yg last tuuu...

mesti sekarang ni, pakcik ieka tngah sibuk pilih (berangan) warna utk tema majlis perkahwinan!

mie said... on 08 February, 2010

pandai pun!!!
tiap2 hari gue belek majalah ni...
gue mau kawen!!!!!!
hahahhaaaaaa

iekabean said... on 09 February, 2010

huhuhuhuhu......
kawen jgn lupa ajak iekaa!!

mie said... on 09 February, 2010

kawen mn bleh ajak...
org jemput je la....
isk isk isk..

Lala said... on 11 February, 2010

hahahah.....teddy tu cute!!!!
nnt lala bg hadiah k....

mie said... on 11 February, 2010

nak bagi ke???
org memberi kita menerima....
heheheee

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new