:: ferrari f430 ::

wahhh!!!!
aku memang minat kereta ferrari....tambah2 warna hitam....hitam itu menawan!!!hahahaaaa....tapi kalo tengok harganya....makan nasi dengan garam je la nampaknya....kalo la ada orang sponsor hadiah ni....memang best la....ada x,sapa2 nak bagi aku kereta ni???heheheee....

:bongo_006::bongo_006::bongo_006:

6 comment on :: ferrari f430 :: :

hidayah said... on 20 July, 2009

tade..

Lala said... on 20 July, 2009

erm..xnk la bg hadiah kete ni kat mie..sbb kete ni tok org kedekut...kedekut nk bg org lain tumpang..yela ade 2 seat jek...kalo mak ngn gf nak nek mane satu agaknya mie nk dulukan????

Ezad said... on 20 July, 2009

aku leh bagi versi m0del yg dri shell.. tu hari shell ad jual model ferari.. nth xingat bape hinggit... hehehe..

Mie lame tak singgah ek..

FiKRi91 said... on 20 July, 2009

nak berapa kete ney???...5 ckup...
nti ble rege die sama ngan teh tarik kt mamak..
aku bagi ko ae...huhuhuh

Unknown said... on 03 February, 2010

aku bagi kete mainan jela ok?

mie said... on 03 February, 2010

yaya-->ada la!!

lala--->lor, gue kan kedekut!!!kn bg kat gue la..hahaha!!!

ezad--->model pun xkisah la!!janji ferrari...

ken--->ok!!!bl harga jatuh gue roger!!!hahahaa

amad--->ok!!!mainan pun gue trima...hahhaa

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new