:: anip besday ::

haloha...
hari ni,besday adik lelaki aku....macam seperti sedia kala....xda hadiah ye tapi kalo nak...amek je camera sony cybershot aku yang lama tu....lagipunxde duit nak bagi hadiah baru...kedekutnya!!!hahaaaaa....so,xda apa nak celebrate...maklum la,aku still atas kapal...heheee

happy besday anip!!!moga terus success....jangan nak membazir je!!!hahahaaa....aku pun xbape nak ingat umur nya.....tapi lahir tahun 1989....so,pandai2 la korang kira ye...ok,skali lagi...hepri besday!!!adios....
:grunge_035::grunge_035::grunge_035:

2 comment on :: anip besday :: :

Lala said... on 18 July, 2009

hepy besday anip!!!
hepy besday adik mie!!!!heheh
kalo lahir 1989,makna nye die 20 tahun..sama dgn lala la..uish..best tu sng2 jek amek camera sony...heheheh..
anyway,hepy besday again!!!

deennasour said... on 19 July, 2009

haha. baya2 aku la adik ko nih.
so birthday aku nanti, kamera cybershot tu bak le kat kite ye..

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new