:: tag desktop ::

haloha.....
dah lama rasa x balas membalas tag ni.....ada banyak juga la tag aku terima.....tapi disebabkan malas!!!so, tinggalkan dulu la.....lagipun, ada banyak benda nak update selain dari buat tag ni....nanti bertimbun-timbun plak ideal dalam otak ni......kali ni, aku dapat 2 tag dari yaya...x nak la dikatakan tamak!!!so, aku amek satu tag je...hahahaaaa....
kali ni, tag mengenai desktop.....cuma kena "print screen" je.....lagipun tag ni aku dah penah buat tahun 2007....so, sebab nak menyahut tag ni....aku gagahkan buat juga...ni desktop 2007.....wallpaper buih-buih air biru....ditambah dengan object dock dan winamp theme "blink 182"....simple saja!!!!heheheee....
ok!!!ni gambar desktop aku sekarang.....xtau la apa tajuk nya!!!tapi ada gambo berus gigi & dinosaur.....nampak kemas & sejuk mata memandang....hahahaaa!!!aku xbaper suka biorkan icon-icon berterabur kat desktop ni....so, aku gunakan sidebar je.....kumpul segala macam benda pada satu tempat.....baru la x serabut....heheheee!!!!

p's: disebabkan ini tag lama....so, aku menamatkan nya tanpa tag sapa2....hahahaa!!!!

25 comment on :: tag desktop :: :

farish izaryl @izreez said... on 14 May, 2009

cnteknya wallpaperr jeless hahaa

hidayah said... on 14 May, 2009

wah comei ye dinasour tu
kiut miut
rs nak dukung je

|| iekabean || said... on 14 May, 2009

kemas.

h3r0 said... on 14 May, 2009

Waa.. cantiknya..
mana amik hah?

mie said... on 14 May, 2009

rizz--->cantik ke??simple je....hheheeee

yaya--->aikk!!!sejak bila nak yaya pandai dukung ni...hahhaaa

mie said... on 14 May, 2009

cinderella--->memang kemas!!!hehehee

h3ro--->cantik ke???ntah la...xingat la curi kat mana...hahaa

hidayah said... on 14 May, 2009

eh sejak azali lagi
ramai yg x tau

mie said... on 14 May, 2009

azali???
laki mana tu...
hahhaaaa

hidayah said... on 14 May, 2009

ala..
Azali bin manaf..
tu pon x kenai

ngee la mie ni
(malas layan)

mie said... on 14 May, 2009

ooo...
nape xbgtau awal2..
anak pakcik manaf rupanya...
ingat duda yaya..
hahhaaaa

Lala said... on 14 May, 2009

ala2...comeinye dinosour tu main cak2 kat berus gigi tu yep..heheheheh....main cak2 ngn mie ke????hehhehhe

mie said... on 14 May, 2009

ooo...
nama permainan tu cak2 ye...
patut la..
gue xpaham2...
hahahaaa

Lala said... on 14 May, 2009

mie xphm main cak2 tu ape???
oho..main cak2 tu mcm main agah2 ngn kekasih hati kat sebalik pokok...wahahaha...pnah main???lala xpnah...

hidayah said... on 14 May, 2009

eh duda ya nama lain
nama dia glamor
xde manaf2x ye..

ceh! apsal aku layan gak si mie ni

mie said... on 14 May, 2009

lala--->ooo...baru gue paham!!!hebat gak lala describe kan...jom gi main cak2....hahhaa

yaya--->manaf tu glamour la....kalo ikut statik artis yg berpelajaran...semua nya de nama manaf!!!hahhaaa

Lala said... on 15 May, 2009

heheheeh....
kalo nk men cak2 ngn lala kene bwk ank dinosour skali...baru la best!!!!hahahh...silap ari bulan ank dinosour tu ngap mie nnt xde dh entry baru kat blog mr re2d ni...heheheheh..oke..lala dh start merepek..

mie said... on 15 May, 2009

itu la...
tiba2 dh masuk zaman dinasour ni...
hahhahaaaa

moonie said... on 17 May, 2009

waa canggih ..plak tu cumel dinosour kat toothbrush tuh..maner amik?

waa biru .. sojuk mata den cam kene splash air

mie said... on 17 May, 2009

gue pun xingat..
camna gambo ni ada kat desktop gue...
hahhaaaa

moonie said... on 17 May, 2009

haha otomatik kot

ikot pale otak..hemphh canggeh tol

mie said... on 17 May, 2009

itu la....
ni cam imaginasi gue je...
tetiba2 terkeluar...
hahahaaaa

moonie said... on 17 May, 2009

haha kuat tol imiginasi.

skolah kat ner lu?

mie said... on 17 May, 2009

lor...
ni kan semua tadika de blajo...
pendidikan imaginasi...
ni mesti fail!!!
hahaaaaa

moonie said... on 17 May, 2009

oo subjek tu

lupa lak gue, maklom dah lamer..ingatan gue lemah hal2 masa silam neh

fail? mana der..gue dapat A-

mie said... on 17 May, 2009

patut pun...
gue dapat A+ and star
tu yang imaginasi tinggi..
hahhaaaa

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new