:: barbeque or bbq ::

haloha.....
tiba-tiba rasa nak barbeque je.....sejak tamat zaman persekolahan ni.....dah jarang barbeque or camping.....lagipun, member-member semua da komitmen masing-masing.....teringat plak zaman-zaman barbeque dulu....hehehee!!!!maklum la, batch aku cuma ada 20 orang.....so,apa-apa pun...mesti semua follow.....
gambar atas ni masa barbeque dekat ALAM campus Terengganu.....budak-budak batch lain semua tengah cuti semester....so, tinggal batch aku saja dekat campus.....dah xde sape kat hostel ni.....kira boleh bermaharajalela la.....tambah plak dengan warden yang sporting!!!!hahhaaa.....lagipun, barbeque kali ni adalah semester terakhir batch aku kat ALAM campus Terengganu.....heheheee!!!
ini plak masa barbeque dekat dr winterbottom hall.....hostel aku kat UK.....masa ni "autumn holiday"...so, hostel mesti la xda orang....cuma tinggal student malaysia iatu batch aku saja.....so, dengan bantuan sepasang warden....kitaorang telah buat barbeque kat tepi block hostel je.....bleh tahan seronok juga la.....sampai terbau kesedapan ayam kat pondok pak guard....hahhaaaa!!!!jom barbeque lagiii!!!!!

29 comment on :: barbeque or bbq :: :

hidayah said... on 15 May, 2009

ayat awal mie mesti "tiba2x" kan?

mie said... on 15 May, 2009

iye la....
xkan nak tulis...
kehadapan janda yaya...
hahaaaa

hidayah said... on 15 May, 2009

ha
ok gak idea tu
sure gempaq tak terkata!

lama gak x bbq
last pon taun 2007
open houz raya puasa secara bbq
plg best sbb mak wat kambing
ramai serbu...

|| iekabean || said... on 15 May, 2009

mie dijemput ke rumah pada raya aidil adha.
coz kitaowang setiap tahun akan buat BBQ utk hari raya aidil adha. InsyaAllah tahun ini pon ada

mie said... on 15 May, 2009

yaya--->fuyooo!!!!best tu....gue mau serbu umah yayaa....haahaaa

cinderella--->iye ke!!!ni mmg buat tuk gue ke ??terharunya...hahhaaa

Atikah HM said... on 15 May, 2009

hahaha! klw tkah yg buat bbq, mie nak dtg ke tak nih? hahahahah! =p

mie said... on 15 May, 2009

teringin la gak...
tapijangan la jauh2...
hehheeee

Along Arman said... on 15 May, 2009

yang mana satu incik mie kiter ek? :D

mie said... on 15 May, 2009

ohh!!!
ada ke gue kat situ..
heheheee

|| iekabean || said... on 15 May, 2009

oitt.. buat apa nak buat utk mie?
ini famly event yang every year masa raya aidil adha laa~


p/s: dtg la kalau tak sailing lagi time tu

mie said... on 15 May, 2009

confirm xdatang nya...
gue time org cuti gue xcuti...
hhahahahahaaaa

saffa said... on 15 May, 2009

Dah lama tak BBQ. Klu BBQ pun.. asyik lelaki jer yang buat. tak bagi chance kat perempuan langsung! =__=

mie said... on 15 May, 2009

ye ke!!!
ala, pompuan tolong basuh penggan mangkuk nnti..
bagi lelaki wat keje berat u..
heheheee

hidayah said... on 15 May, 2009

dtg le
time raya
rumah mmg tbukak pon
tp raya pose
jgn dtg raya cina
haha

ek bukan xley mam kambing ke?
nnt pengsan..
tet tet..

mie said... on 15 May, 2009

lor...
gue suka datang time raya cina...
baru dapat angpow skali...
alamak!!!
yaya tau rahsia gue...
hahahaaa

|| iekabean || said... on 16 May, 2009

selaraskan cuti mie, dgn cuti2 org!
hahahahha
baru senang~

mie said... on 16 May, 2009

malas la..
xde masa gue nak selaraskan..
hahaaaa

mrs popo~ said... on 16 May, 2009

bestnye bbq..
mkn2..
yummy2.hikss..
klu buat lg,jemput k! :)

mie said... on 16 May, 2009

ohh!!!
no problem...
arap2 de la next bbq..
hehheeeee

moonie said... on 17 May, 2009

bbq

coti ujung bulan gue pon nk wat neh..amik idea cik mie leni..huhu

mie said... on 17 May, 2009

bagus2...
jangan lupa jemput gue...
tapi gue nak makan je..
xnak buat keje...
hahahaaaa

moonie said... on 17 May, 2009

ehh mana buleh

kene la ngangkut pe patot..jauh nak p neh..

punye pemalas!!huh

mie said... on 17 May, 2009

gue kan tetamu vvip...
mana bleh buat keje..
melanggar adat tu..
hahhaaaa

moonie said... on 17 May, 2009

mana buleh..gue jempot yg ringan tulang jerk..

yg berat tulang,lai berat la nak angkat tulang2 ayam seme tuh..xleh bawak la cik mie

mie said... on 17 May, 2009

ye ke....
nak kena diet tulang la ni...
moonie kan diver berkaliber...
boleh nya bawa gue..
hahahaaa

moonie said... on 17 May, 2009

mana buleh lai berat la kete gue..

x buleh2!!

g la gim lu exercise kasik ringan lu tulang belulang..

mie said... on 17 May, 2009

xbest la ringan tulang...
berat tulang kan sifat yg mulia...
hehheeee

Anonymous said... on 17 May, 2009

knpe pic di combine tlalu byk cmtu
if satu2 lagi cntik :)

mie said... on 17 May, 2009

ye ke???
memang suka combine2 gambo ni...
malas nak letak satu2..
heheeee

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new