:: psp mode ::

haloha......
sekarang ni!!!ramai sangat buat entry "kepanasan".....sini panas!!situ panas!!!global warming......bila dah panas baru la nak sedar.....kawasan rumah aku pun x ketinggalan juga....panas sepanas hidangan pizza yang baru sampai...ahahahhahaaa!!!1 hari, sampai 4-5 kali gi berendam....heheheee....
dengan rasa "kepanasan" ni....boleh plak blackout malam tadi....dari jam 2245 hingga 0030.....bertambah panas la aku ni.....so, berpancarkan pada lilin tesco yang wangi....aku pun mula la activity yang x menggunakan electric....main psp la!!!nasib baik dah cas semalam......sungguh romatik walaupun sorang2 je kat bilik ni....hahahaaa!!!!
pembukaan psp, antara liverpool & manchester united....off course la liverpool menang!!!!bila dah boring main PES 2009....tukar plak main need 4 speed most wanted....tiba2 malang la plak!!!kena block dgn police.....geram sampai nak terkeluar urat jari ni....hehehee!!!so, meneruskan misi berlawan dengan naruto.....baru je setengah jalan, dah ada electric!!!so, tukar ke internet mode plak.....hahhaa!!!!

36 comment on :: psp mode :: :

hidayah said... on 13 May, 2009

wah best yer main game..

Unknown said... on 13 May, 2009

dah memang cuaca panas...kena la cakap panas..kan?kan?kan?
black out? earth hour sesi 2 la tu =p

mie said... on 13 May, 2009

yaya--->memang best...main game dalam keanasan...hahaha

lynn--->aaahh!!!!xkan panas nak dikatakan sejuk...heheeee

hidayah said... on 13 May, 2009

Haha
kureng ar mie ni
lama xlayan lilin wangi tu
dulu suka beli kat hinode shop

guapunyahal said... on 13 May, 2009

kalau panas..bogel cam gua..hahahaha pinjam psp leh

Ikaa said... on 13 May, 2009

wahwahwa
beromantik sma psp
kuki de ps2 jaa
esok mau curi psp mie
yeh2
:P
hahaa

zamdotcom said... on 13 May, 2009

hahaha ^^
seronokkan layan psp? sy pn dh lama xmain psp sejak beli pistol ps2 nih..huhu


p/s: ada game baru? pinjam le

mie said... on 13 May, 2009

yaya--->ceh!!!beli yang murah dah la....hahhahaaa

gua--->nak pinjam??amek la...hahhhaa

mie said... on 13 May, 2009

cookies--->sila la dtg curi...gue pun nk cui ps2 cookies...sama tv plasma...hahhaaa

zam--->boleh la kuga rasa seronok nya!!!xde game baru la..semua lama2 je..hehheee

h3r0 said... on 13 May, 2009

aisey..
nasib abik gua punya psp dah jual..
he he he..

mie said... on 13 May, 2009

lor...
dah jual ke??
kesian!!!heheheee

Ikaa said... on 13 May, 2009

wahahahaa
tih kuki dtg sane kuki curi
wei mne tau tv plasma nih!
skodeng yerk
ngahahaa
kuki mau kunci ruma la
bia mie ta leh masok
xP

mie said... on 13 May, 2009

alaaaa...
main ps2 ngan tv plasma...
baru la de feeling....
jgn la kunci!!!
nnti gue xde tempat nk skodeng dh..
hahaaaa

hidayah said... on 13 May, 2009

eh murah la tu
biasa pergi hinode shop ke x ni ?

mie said... on 13 May, 2009

kat mana tu...
kat jepun ke???
nama cam jepun je....
gue suka beli brg yg paling murah je..
hahhaaaa

saffa said... on 13 May, 2009

Memang panas giler.........

Baca entry ni.. tringat plak kat kawan Saffa ni. HP dia kena curi.. tapi sebab takut nak bagi tau parent dia.. Dia guna duit yang dia kumpul untuk beli PSP untuk beli HP yang sebijik macam HP dia.. Tak nak bagi parent dia suspect anything..

Kesian giler..
Berbulan dia kumpul utk beli PSP tu..

P/s: HP dia hilang dalam dorm hostel..

mie said... on 13 May, 2009

wahh!!!
kesian...
xpe, kumpul la duit lagi...
mesti lama mengumpul..

hidayah said... on 13 May, 2009

a`ah
kedai tu pon ada kat jepun
tapi kat malaysia ni ada lebih 30 cawangan
kat kedah pon ada
kat giant sg petani
tp ya xsmp ke sana lagi
org atas hantar kat carefour wgsa maju ni je
(dulu la..time keje kat situ)

tryla beli lilin kat situ
mmg murah pon..

n

bla la mie...

"gue suka beli brg yg paling murah je.."

ni type dlm sedar ke x nih ??

mie said... on 13 May, 2009

gue guna lilin bl emergency je..
rumah gue de electric la...
xyah la membazir2..
gue kan suka berjimat cermat...
hahahaaa

Ikaa said... on 13 May, 2009

hahaaa
nk feeling jaa kejenyer
mau bli la psp esok
cambes jaa
walala~
ta kire mau kunci juge ruma..
bahaye
kang sgale brang ilang
xP

Ikaa said... on 13 May, 2009

lilin kaler merah
kaler biru
kaler ijau
kaler kunin
kaler ceklat
:D
:D
:D

mie said... on 13 May, 2009

xyah la beli...
simpan duit tuk blanje gue je....
cookies nak lilin ke??
nnti gua bg hantaran lilin...
macam2 warna ada..
hahaaaaa

Ikaa said... on 13 May, 2009

hahahahaa
tanak aa blanje mie
mie demand nnti
mau oder mkanan mhal2
ngeh2

eh
buleh2!
mau llin 7set sume
pstu ptong kuki manster 3eko
yg besa punye
hahaha

mie said... on 13 May, 2009

isk isk...
pecah rahsia gue...
hahaaahha!!!

uiihh...
itu je hantaran tuk cookies...
kalah puteri gunung ledang...
hahahaaaaaa

Redbloodsnow said... on 13 May, 2009

hehehe...untung ade psp. time darurat mcm ginie ler it become more helpful dlm ketensionan menghilangkan kebosanan akibat blckout...hehehehe

mie said... on 13 May, 2009

itu la...
time darurat la.....
kalo x, tak tentu hala jadinya...
heheeeee

hidayah said... on 14 May, 2009

mie
bjimat cermat ke kedekut?
tet tet tet............

mie said... on 14 May, 2009

sama je...
xde yang beza pun...
hahahaaaaa

moonie said... on 17 May, 2009

giler best idop cik mie neh

mie said... on 17 May, 2009

best??
apa yg best nya...
xda electric la...
hhahaaaaa

moonie said... on 17 May, 2009

hhaha memang la xbest xderk letrik

p idop cik mie best, paling x, der lilin tesco

cam gue, bukan takat lilin, tesco pon gue xderk..

mie said... on 17 May, 2009

ye ke....
gue cuma mengharap pada lilin...
moonie da electric...
sentiasa bayo bil..
gue terpaksa berjimat...
heehheheeee

moonie said... on 17 May, 2009

huu sian..xper2 nnt gue kasik lilin giant plak..lai besar..

mie said... on 17 May, 2009

bagus2...
gue nak banyak skit..
cukup la stock untuk 10 tahun...
hahaaaaa

shandye. said... on 23 February, 2010

aku main final fantasy dissidia tak abes2 lg daripada tahun lepas. huhu....

mie said... on 23 February, 2010

tu dia.....
gue pun xabis lagi main game ni...
bl free je layan psp...
hahaaaa

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new