:: kfc flava roast ::

haloha....
kenyang-kenyang!!!!dah lama rasanya xmakan makanan segera ni....boleh pula mengidam.....hahahhaaa!!!so,pergi la beli kfc....pastu tertarik pula dekat menu baru....aku ni pantang sikit....kalo nampak yang baru,sure nak cuba....tgk gambor pun dah terliur....heheheee....
aku pun try la menu baru ni,kfc flava roast....sedapnya!!!!antara menunya adalah flava roast wing, flava roast chicken steak, flava roast burger, cheezy baked potato & giant cookies....tapi aku paling suka burger nya la....sungguh menyelerakan......disamping tu,kena la makan makanan berkhasiat.....such as koko crunch & pati ayam brands....hehheeee
tapi,menu-menu baru ni...xda disemua cawangan kfc....cuma kfc yang terpilih je ada....nasib baik aku ada dekat area tu....dapat juga merasa...cubalah kalo teringin!!!heheee...kat sini juga aku share free gift yang aku dapat dulu....suka tgk bentuk periuk kfc ni....adios.....

20 comment on :: kfc flava roast :: :

moonie said... on 18 April, 2009

la promot kfc plak dier

nih kan boikot..apa la cik mie neh..xtau ker..gue marah neh..

p sedap plak nampak..emph kene pegi neh..jom cik mie blanja gue..tgu tempat bese iyer

mie said... on 18 April, 2009

alahaii...
bukan nk promote sgt pun...
just nak share je...
lgpun bukan slalu pun...
heheeee

athirahassin said... on 18 April, 2009

u mkn pon x ajk i.. bwekkkk :p

mie said... on 18 April, 2009

dah ajak...
tra asyik ilang je...
hhahaaaaa

moonie said... on 18 April, 2009

ha nih nak blanja ker x neh? lamo gue tgu ..

mie said... on 18 April, 2009

dah makan...
mn bleh beli banyak2..
kata nak boikot...
hahhaaaaaa

Anonymous said... on 18 April, 2009

..kfc..mmm..mmg sedap....len kali ajak lar kak moonie tur skali..tngk kan dah marah tur...hihi..

mie said... on 18 April, 2009

lain kali la...
kn kumpul duit dulu...
kesian plak dgr nya..
heheheeee

farish izaryl @izreez said... on 18 April, 2009

wahh byk tul koleksi kfc die kann.pas to me sebijikk hahah

mie said... on 18 April, 2009

aiikk!!
xleh nak pas...
ssh nak dapat ni...
heheheeee

moonie said... on 18 April, 2009

haha adikku danish maseh la tlg back up akak..

abang ko tuh kemut.. payah la nk soh blanja org neh..

kumpul la duit, kang dah byk blanja gue dan adik danish iyer..hahhaaa

mie said... on 18 April, 2009

nak kumpul mcm mana??
banyak nafkah nak kn bagi ni...
hahaaaaaa

Ikaa said... on 18 April, 2009

ehh lapaaaa....
sesajer jaa pos entri makanan!
ta kire..mie harusss blanje makang
:P

mie said... on 18 April, 2009

bisa aja...
demi cookies....
janji dapat makan cookies skali...
hahhaaaaaa

Kipas said... on 18 April, 2009

boycott2... lalala~

mie said... on 18 April, 2009

btul tu....
boikot!!!
terlupa plak...
hahhaaaaaa

moonie said... on 18 April, 2009

dah berduyun ker anak..emph bukan ker incik ni duda..

mie said... on 18 April, 2009

itu la...
kesian kat gue...
xnak sedekah apa2 ke??
hahaaaaa

hidayah said... on 18 April, 2009

aritu isi minyak kat petronas rm30 above dpt kupon kfc. teteba tringat lak..

adeeiii...lapa kfc lak.. nak kene ketuk mie ni.. *toink! *toink!

mie said... on 18 April, 2009

dapat kupon??
bagi je kat gue..
yaya sibuk...
mana leh gi makan...
hahaaaa

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new