:: winner 2nd contest ::

assalamualaikum.....
dah lama xupdate blog ni.....dengan ini,aku nak umumkan pemilik bear "hard rock nagoya"....adalah click here!!!!sebenarnya,keputusan ini bukan aku yg tentukan....tapi ada pengadil sampingan.....so,diharap semua berpuas hati terhadap pemilihan pemenang ni....

pemilihan pemenang berdasarkan,ketepatan...kecekapan....kepantasan....dan yg paling penting menarik minat pengadil jemputan aku....thankz buat pengadil aku yang membuat pemantauan sepanjang ketiadaan aku....so,inilah jawapan nya....
:: 1st eye ::

:: 2nd eye ::

thankz buat yang memeriahkan contest ni....maybe selepas ni ada lagi...maklum la,stock x habis lagi....lps ni,xde dah pengumuman contest.....maybe contest akan diadakan secara mengejut.....so,rajin2 la melawat blog aku....kepada pemenang,sila send nama & alamat kepada Image Hosted by ImageShack.us

jika aku xmenerima sebarang maklumat....hadiah akan dipindah milik kepada pemenang bertuah yang lain.....ok!!!jangan lupa tggu next contest...adios...

21 comment on :: winner 2nd contest :: :

Anonymous said... on 19 March, 2009

xpe...xpe... :(

mie said... on 19 March, 2009

alahai...
kesian plak kat pepatung...
hohoho

moonie said... on 19 March, 2009

congratz to peanuts .. cik kacang.. peluk la bear itew..sambil ingat gue ..huhu

mie said... on 19 March, 2009

moonie....
jgn riso....
banyak lagi hadiah....
insyallah,ada la rezeki tu...

Anonymous said... on 19 March, 2009

ehehe.
ada plak pengadil sampingan ek.
tahniah2 kepada pemenang.

iN said... on 19 March, 2009

hua..sedehnye guwe x menang..
takut kena cucuk la tuh:P

mie said... on 19 March, 2009

deennasour-->biasa la,dipaksa amek pengadil sampingan

ubie-->btul gak tu...ahhaaa

Anonymous said... on 19 March, 2009

aisehman...

mie said... on 19 March, 2009

why???
jgn riso,kalo pemenang xmenuntut hadiah....
pemenang akan dipilih secara random....

.:CiK ArA:. said... on 19 March, 2009

alahai...
cik ara ade problem lah ngan tenet.. tak dapt nak buat contest kamu.. hmm rugi2..

mie said... on 19 March, 2009

tu la...
rugi2....

athirahassin said... on 19 March, 2009

i x mng pon :(

mie said... on 19 March, 2009

alamakkk...
terlepas plak....
lain kali cuba lg...
mn bleh semua org menang...
hehehhee

Anonymous said... on 19 March, 2009

aku terlepas contest yg ni sbb streamyx aku problem nk mampos.. online guna dial-up sngat bengap, nk load blog pun lemau tahap gaban. kui3..

takpe2, mungkin bkn rezeki aku utk join contest tu dan apa yg boleh aku katakan. tahniah kpd pemenang :)

mie said... on 19 March, 2009

ye ke!!!
masalah streamyx sentiasa ada saja...
xpenah ada improvement...
isk isk

Anonymous said... on 20 March, 2009

dah betul dah.. tp jwp lmbt plak...
xpe.. next contest plak...

mie said... on 20 March, 2009

waaa!!!!
bagus2...
cuba lagi nnti...

farish izaryl @izreez said... on 22 March, 2009

eee kak rita hiksss

mie said... on 22 March, 2009

rita rudaini la...

Belog Cik Peanut said... on 27 March, 2009

yeah...
peanut menang
sebarang komplot nak dapatkan hadiah peanut, sila hentikan
hehehehe
peanut udah dapat hadiah itu dan menjadi milik peanut pun..heheheheh

mie said... on 27 March, 2009

dah dapat!!!
bagus la.....
selamat juga teddy tu jd milik peanut...

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new