:: 2nd contest ::


ya salam.....
seperti yang dijanjikan.....aku nak buat 1 lagi contest.....maklum la,br je menang contest semalam....contest kali ni,xde la susah sangat.....cuma nak menguji kejituan mata.....hehehehe!!!join la,lagipun xde bayaran pape pun.....dan hadiah nya adalah seperti gambar diatas.....

syarat-syarat pertandingan "mataku matamu"
1.mestilah mempunyai blog.....
2.sesiapa saja boleh menyertai,xkira dimana anda berada.....
3.penyertaan tidak terhad (lagi banyak lagi bagus)
4.setiap penyertaan mesti disertai dengan slogan.....
5.pemenang yg ada my link akan ditambah hadiah misteri....

tarikh tutup: 18 march 2009/jam 2000
ok!!!sekiranya sudah jelas...boleh teruskan sertai contest "mataku matamu"

#pemain bola sepak 'premier league'
#pernah jadi model barangan nike

#artis wanita malaysia
#seorang pelakon

hadiah ini milikku kerana........(lebih dari 3 perkataan)

ok!!siapakah footballer & celebrity diatas.....jawapan boleh diletakkan pada bahagian komen.....jawapan akan dinilai berdasarkan jawapan yg tepat & slogan yang hampeh!!!hehheee.....keputusan juri adalah muktamad.....

:chibi_006::chibi_006::chibi_006:

59 comment on :: 2nd contest :: :

mie said... on 15 March, 2009

contoh jawapan....

1st eye-->akmal rizal
2nd eye-->angelina jolie

hadiah ini milikku kerana........

Anonymous said... on 15 March, 2009

yg aku tau mata no 1 jer

cecs fabregas

yg no 2 x tau

hidayah said... on 15 March, 2009

1- fabregas

2- marsha af

Anonymous said... on 15 March, 2009

dua2 daku xkenal..

daku xhapdate dlm 2bidang tuh.. haha..

soryyy

mie said... on 15 March, 2009

lor....
korang jgn lupa slogan skali...

Wana said... on 15 March, 2009

Hmm.. x roti lak yg 1st pic tu.. huhu.. nampak nau buta tuli tang bola..

Sure x pat nk menang... huhu.. Tapi x kire.. Nak gak wat slogan..

hadiah tu miliku kerana saya dak tocik, nak sangat adiah tu. huhu.. Kasihanila saya nie. Dah terbayang2 dapat peluk teddy tuh..

Wokeh.. itu sajork.. Kok menang arr, memang i sukakuasadoploh...

Belog Cik Peanut said... on 15 March, 2009

mata 1-->cesc fabregas(setelah mengoogle..ade iras2x)
mata dua-->rita rudaini..
betulkah?
slogannya...
hadiah ini milikku kerana hadiah ini bukan milikmu...kalu tak caya tengoklah mata bear tu, tengok peanut je...lalallaa

Belog Cik Peanut said... on 15 March, 2009

ops..saya sudah menambah link kamu...hehehhe
sila usha
hehehhe

iN said... on 15 March, 2009

1st eye-->cesc fabregas
2nd eye-->rita rudaini

hadiah ini milikku kerana bile guwe rase geram ngan pak cik semut..guwe bleh cucuk2 patung nih..cm dlm cite puaka niyang rapik la..pastu pak cik semut terus saket..padan muke..saketkan ati guwe pasang madu byk2 lagik...rasekan... >:)

Anonymous said... on 15 March, 2009

aku berfikir. kau memang nak bagi hadiah kat orang. so tak mungkin soalan yang susah dan mata yang susah.

mata satu :: CHRISTIANO RONALDO!!

mata dua :: Rita Rudaini.

hadiah ini milikku kerana akukan skandal engkau!!

Mrs. ORENSEED said... on 15 March, 2009

1st .. cesc fabregas, 2nd.. rita rudaini
hadiah ini milikku kerana bear tu suka orang yg se`bear` macam aku.. hehe

Anonymous said... on 15 March, 2009

soalan2!!!
kalau banyak anta penyertaan coba2 banyak kali boleh?
akakaka.
*dasar tamakkan harta!!

mie said... on 15 March, 2009

xkisah la....
janji slogan lain2...
hahahhaaaaa

athirahassin said... on 15 March, 2009

1st >> cecs fabregas

2nd >> rita rudaini

hadiah ini milikku kerana aku sangat gle dan sengal nak kan bear itu macam dah sangat gle mengoogle dan merepek merata sebab nak bear tu jugak!!! HAHHAHAHA..... sangat panjang kerana aku....suka kan bear tu sangat2....lallalala...

|| iekabean || said... on 15 March, 2009

wait for mee!! hehehh

|| iekabean || said... on 15 March, 2009

1- steven gerrard
2- rita rudaini

slogan..
hadiah ini milikku kerana 'i love u'

big extra p/s: hanya itu yang mampu daku fikirkan! hehhehe

Anonymous said... on 15 March, 2009

mata satu : cesc fabregas
mata dua : rita rudaini

hadiah ini milikku kerana...
dari MATA terus ke hati,
terlihat hadiah bear memikat hati,
sudah terlajak ke blog pukul 3 pagi,
hantam saja lah "test" rezeki.

moonie said... on 15 March, 2009

hehe sayer nak men gak r..p sayer nak 2 trial ..bley??

my first trial ..

the 1st eye : steven gerrard (sayer layan tgk bola time world cup jerk, so xtaw sangat club2 nih..liverpool kot dier nih..cik mie minat giler kat dier)

2nd eye : rita rudaini (aku tgk org jawab giteww pas2 aku ingat2 mata dier..iyer la kot)

pe? nak slogan.. adiah ini milikku... oo tidak.. sayer x kesah x dapat adiah pon..huhu..
(humble n down to earth giteww ) hahakkss

second trial ..

the 1st eye : francesc fabregas (arsenal club,tol ker)..sayer amik jawapan dari org2 yg dah anta jawapan pas2 sayer google nak tgk tol ker x .. then sayer ase ader betolnyer atas sbb keningnyer sgt lebat, ntah laa

rita lai la.. yakin tuh

slogan seperti termaktub di atas saner..

nak tambah kit jerk lai..fabregas 2 sangat ensem sesuai dijadikkan model iklan sabun fab sempena namanyer fab .. sayer nak join club dier .. ensem u ?? hahaks sori menggatal plak kenyataan aku tadi..

Anonymous said... on 15 March, 2009

ok2..mau try cbe kit..
1- steven gerrard
2- rita rudaini

hadiah ini milikku kerana aku adalah pemenang untuk contest ini..

Anonymous said... on 15 March, 2009

alaa...
saya taktau sape...
kasi adiah tu kat saya leh tak? huhu..

a s m said... on 15 March, 2009

1st eye-->cesc fabregas
2nd eye-->rita rudaini
hadiah ini milikku kerana aku xmampu nak beli bear kerana aku memang xska bear kecuali free, hehehe

Anonymous said... on 15 March, 2009

moon kacak berkata :
(tak tahu pe tujuan mengulang ayat haram jadah ni)

first : cesc fabregas
second : rita rude-aini

slogan :

hadiah ini milikku kerana aku dah la tak kenal cesc fabregas dan menulis(menaip sebenarnya) namanya dengan susah payah sebab nama dia panjang gila pastu pastu aku dah la anti gila gn rita then sebab contest ni aku gagahkan jari jemari yang dah terketar-ketar-ketar, dgn susah payahnya aku berjaya gak tulis nama dye..tu pon kalau tengok dah salah eja kan...(maaf kalau tak faham, aku betul2 nak hadiah uh)

Anonymous said... on 15 March, 2009

first : cesc fabregas
second : rita rude-aini

slogan :

hadiah ini milikku kerana aku pasti hadiah ini bukan milik jiran aku, kucing aku, atau cimpanzi di hutan sebaliknya hanya milik aku semata2

Anonymous said... on 15 March, 2009

first : cesc fabregas
second : rita rude-aini

slogan :

hadiah ini milikku kerana matamu, mataku jua dan aku dah hantar dalam 3 penyertaan dengan penuh skema dan bangganya so kalau tak menang gak memang aku bom terus rumah kau..ngee3. =)

mie said... on 15 March, 2009

wah!!!
macam2 ada....
tggu keputusan 18 march ni....
lps gue balik dr cuti-cuti malaysia..
hohoho

Anonymous said... on 15 March, 2009

1st >> steven gerrard

2nd >> rita rudaini

hadiah ini milikku kerana aku sangat gle dan sengal nak kan bear itu macam dah sangat gle mengoogle dan merepek merata sebab nak bear tu jugak!!! HAHHAHAHA..... sangat panjang kerana aku....suka kan bear tu sangat2....lallalala...

Anonymous said... on 15 March, 2009

first eye-- febregas
second eye-- rita rudaini

hadiah ini miliku kerana aku dah jawab dengan betul so hadiah tu wajib bagi kat aku or satu malapetaka akan terjadi kat ko..ahah sebagai kesimpulannya aku dah jawab ngan betul so bagi la aku hadiah tu.. please..[tedesak]:D

Linda said... on 15 March, 2009

mampir berkunjung,
salam kenal yaa.

CikYana(",) said... on 15 March, 2009

1st piC-cecs fabregas
2nd piC-rita rudaini

ni jwpn cik yana:)

hadiah ini milikku kerana..cik yana rasa jwpn cik yana betul..n cik yana nk menang si comel di atas tue..teddy tue..suke2..hehehehehe..

Anonymous said... on 15 March, 2009

1st eye-->Cristiano Ronaldo
2nd eye-->Fasha Sandha

hadiah ini milikku kerana hadiah ini bukan milikmu lagi....

Anonymous said... on 15 March, 2009

1st eye - cesc fabregas - Arsenal player bro..

2nd eye - rita rudaini - pelakon Rozana

hadiah ini milikku kerana jawapan aku betoi, so confirm la hadiah ini jadi milikku bukan milik orang lain...

Anonymous said... on 15 March, 2009

Mata pertama - Cesc Fabregas
Mata kedua - Rita Rudaini

Slogan:

Hadiah ini milikku kerana mata air ku dah merajuk, tlg aku pujuk dia dengan teddy bear tu. huhu.

@LiYaNNuaR ツ said... on 15 March, 2009

ramai dah jawab... aku nak torai gak jawab...

1st ~ Cecs Fabregas

2nd ~ Rita Rudaini

hadiah ini milikku kerana aku ingin memilikinya, bro... huhuhu

Anonymous said... on 15 March, 2009

percubaan kedua... he he...

1st eye - steven gerrard - liverpool player

2nd eye - misha omar - berlakon juli julia kot

hadiah ini milikku kerana bukan milik orang lain. he he..

Anonymous said... on 15 March, 2009

mata pertama: cesc fabregas

mata kedua: rita rudaini

slogan: hadiah ini milikku kerana aku tak mau teddy tu makin bau hapak dengan bau ko bro, cam bantal busuk plak, asik ko peluk je dia cam peluk bini plak..walla

Anonymous said... on 15 March, 2009

mata pertama: cesc fabregas

mata kedua: rita rudaini

slogan: hadiah ini milikku kerana pic teddy tu tengah duk tonggeng tak leh blah, rasa cam nak terajang je, sebab aku pantang tengok benda2 yg posing menggoda..walla

Anonymous said... on 15 March, 2009

1st - cecs fabregas

2nd - rita rudaini

Hadiah ini milikku kerana it's meant to be, memang dah tertulis hak aku, period. Abis cita. Thank you, Mie!
They call it 'first timer's luck'.

Shafiq Azid said... on 15 March, 2009

no.1- cesc fabregas
no.2- rita rudaini

hadiah ini milikku kerana hadiahmu bukan hadiahmu. (apakah...)

Deen said... on 15 March, 2009

1st eye-->cesc fabregas
2nd eye-->rita rudaini

hadiah ini milikku kerana aku mmg suke guling2 cam tenggiling bile dtg blog org..xd kene mengene kan??haha

Aku X-PO said... on 16 March, 2009

1st eye-->cesc fabregas
2nd eye-->rita rudaini

hadiah ini milikku kerana aku ske tag 'nagoya tu'. nagoya kan femes lagi hot and spicy gitu. adik beradik dengan kacang pagoda

cikin mohd said... on 16 March, 2009

1st - cesc fabregas
2nd - fasha sanda

hadiah ini milikku sbab memang xseswai lansung klu bro neh nkk pakai jadi kan bntal pelok die...memaaaaang xsesuai...hanya cikin yg layak.lagipun teddy cam bau 'hapak' je, klu dapat kat cikin, cikin basuh die cuci2 sebab hobi cikin mencuci brg2 'hapak' contonnye mcm teddy incik mie...hohoho. sape2 yang mahukan khidmat mencuci bley la kontek cikin thru www.mietos.blogspot.com

Kipas said... on 16 March, 2009

1st cesc fabregas
2nd rita rudaini

hadiah inim milikku sebab aku dapat jawab... lalala~

Anonymous said... on 16 March, 2009

cikin cam tiru word aku je..hoho jgn bg dia mng bro

D' Perfume said... on 16 March, 2009

nak join tp nye... :(
tak penah tengok bola sepak!tak minat..
huwaaaa... sob..sob (sedey)..
tak dpt nak bg jwapan!..:(..
(mintak2 la ngan trick ekino yang meraih simpati ni blh bg chance ekino menang)..
sob..sob.. sian nye kat ekino..
:(

cikin mohd said... on 16 March, 2009

hoho
X-PO
ko jgn potong line aku
sekeh bru taw
aku taw ko nk sgt teddy tu
hahaha

kak gojes said... on 16 March, 2009

1st eye-->cesc fabregas
2nd eye-->rita rudaini

hadiah ini milikku kerana aku memang rasa aku yang punya la...wakakaka..perasan!

zahidah dihaz said... on 16 March, 2009

1st eye-->cesc fabregas
2nd eye-->rita rudaini

hadiha ini milikku kerana i berkenan kat word nagoya je, even i tak suka teddy bear. nak word tu je

JFC said... on 16 March, 2009

1st- steven gerard
2nd- jue aziz

hadiah ini milikku kerana ku sangat suka dengan bear yang cute2 dan ku baru 1st time bace blog ni dan terus masuk contest.

iN said... on 16 March, 2009

1st eye--> Cesc Fabregas (Francesc "Cesc" Fàbregas Soler)
2nd eye--> Rita Rudaini

hadiah ini milikku kerana nnti apabila pak cik pegi belayo..mesti guwe akan rindu pak cik..jadik..hadiahkan la guwe bear itu supaya guwe dpt mengenang pak cik disaat kerinduan guwe..T__T ciwah...

Anonymous said... on 17 March, 2009

1st eye-->cesc fabregas
2nd eye-->rita rudaini

hadiah ni milikku kerana sume peserta bagi slogan yg jiwang karat and skema siot..padahal admin nak slogan yg paling HAMPEH. geli usus kentut aku ni bila baca..aduyai

Anonymous said... on 17 March, 2009

aku nak spam byk2 gak blog ko

1st eye - fabregas
2ns eye - rita rudaini.

hadia ini milikku kerana i love you. ***ha ha hampeh.

athirahassin said... on 17 March, 2009

bila nak blk ni... i dah jawab 2 kali ea...HAHHAHAHAHAHA...kesengalan terserlah...

Rin Ismail said... on 17 March, 2009

1st eye --> cesc fabregas
2nd eye --> rita rudaini

hadiah ini milikku kerana aku ingin jadikan bear tersebut sebagai 'atuk' my bunny named 'memey' (^o^)

moonie said... on 17 March, 2009

amboi xpo..ko x abeh2 .. pas2 sep kutuk lai jawapan org.. kalu ko menang ktorang pakat g ambush umah ko dan curik balik patung tuh.. huh !

cikin mohd said... on 18 March, 2009

moonie...nmpak sgt XPO nk sgt teddy tu
hohoho
ko nk wt pelok tido ke XPo??
hahaha

Anonymous said... on 18 March, 2009

moonie dan cikin: hahaha jom serang blog aku

mie said... on 18 March, 2009

wah!!!
ramai nya join...
nnti aku umumkan pemenang nya...
dengan ini....
pertandingan di tutup

umar_skyscooter said... on 19 March, 2009

helo dan hai,sye ni peminat chelsea,jadi sye nak ajk taun rmh join blog kelab chelsea sye ni di http://kelabbolasepakchelsea.blogspot.com ,ok bye

mie said... on 19 March, 2009

lor....
gue liverpool fc la....
hehheue

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new