:: souvenir ::

haloha.....
perghhh!!!dah lama xkemas bilik ni....penat plak buat keje rumah ni....lagipun bukan nya nk cuci apapun....cuma nak asing kan baju2 yang xdipakai je.....uiihhh!!!banyak juga la, penuh satu kotak.....maybe baju2 ni nak sedekah la kat sapa2.....dah penuh sangat almari tu.....

tengah2 punggah barang.....jumpa plak ngan souvenir2 lama aku...banyak gak lebihan nya....xsangka tersimpan je kat dalam almari...souvenir dr paris,egypt,japan,korea.....rasa nya,semua orang yang sepatut nya aku kasi souvenir dah dapat kot.....so,ni semua kira lebihan la....

tak tau la plak nak buat pa ngan souvenir ni.....xakan nak bagi free2 je....xleh la!!!maklum la,aku kan kedekut...hahahha!!!tapi da orang suruh buat contest cam blogger2 lain.....best gak!!!kalo xde idea sgt...buang je la....hihihi!!!any idea????

:bofu_05::bofu_05::bofu_05:

6 comment on :: souvenir :: :

azizwan[dot]com said... on 02 March, 2009

assalamu'alaikum..

aku ada idea.. apa kata bro jual barang2 tu kat ebay. aku gerenti 100% bro akan dpt duit yg berlambak. InsyaAllah..

psstt: ebay aku dah kena blacklist. arghhh..

mie said... on 02 March, 2009

walaikum salam....
bagus gak!!!
tapi ebay ni,xsesuai la kat malaysia....
kebanyakkan org malaysia guna lelong.com

p/s:sama la,ebay gue pun kn blacklist..hahahhaa!!!

nurul said... on 02 March, 2009

kalo semue ebay kena blacklist, biar nurul tolong korang erk, meh sini nak jual kat carboot sale (barangan terpakai & antik), dekat je dengan rumah gue tu.... takpun kasi lelong depan rumah lar mie oi... habis crite...

p/s: contest pn ok juga.... cube dulu, kalo takde penyertaan juga, lagi bagus beramal jariah terus tuk orang fakir cam nurul, huhuhu....

mie said... on 02 March, 2009

alaaaa....
dl pun slalu gi carboot sale....
lelong depan umah pun bagus gak tu....
contest??ingat nak buat gitu gak...

p/s: awal nya nak cop brg tu...

iN said... on 02 March, 2009

pak cik..
guwe nk 1 bleh x..
plissss....( sambel kenyit2 mata )

mie said... on 02 March, 2009

lor....
hantaran bukan brg2 ni....
hhahaaaa....(sambil hantuk kepala ke dinding)

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new