:: winner 1st contest ::

assalamualaikum.....
xsangka, sambutan pertandingan teka nilai wang korea sangat menggalakkan.....ni la 1st time aku buat contest.....ramai juga yang menekanya.....so,disebabkan ni 1st contest....banyak la kelonggaran yang dibuat.....

jawapan untuk contest tu adalah.....
KRW 71700 or 71700 won.....banyak gak duit korea yang aku ada ni.....ni pun sempat xsempat nak pegi mana2 masa sign off kat sana.....cuma sempat bli sedikit je souvenir....tu pun ada yg lebih.....

tahniah buat trisya aleesa jamil aka mama aleesa....tepat sungguh jawapan nya.....so,seperti yang dijanjikan....hadiah untuk mama aleesa adalah, souvenir plate from egypt.....

and disebabkan ini 1st contest aku....aku nak bagi 1 lagi hadiah tuk seorang lagi yang meneka hampir tepat.....iaitu,nurani......dengan sukarela nya,aku memberikan keychain from egypt & poskad from paris......

so,setiap pemenang akan dihubungi.....sila beri nama & alamat pada....

Image Hosted by ImageShack.us

thankz pada yang sudi meyertai.....cuba lagi contest akan datang.....maybe selepas semua pemenang menerima hadiah masing-masing....arigato!!!!

@upin01@upin02@ipin01@ipin02

11 comment on :: winner 1st contest :: :

iN said... on 04 March, 2009

T_______________T
sedih nye guwe x menang..
xde ke hadiah utk peserta yg kalah
hahahak:p

mie said... on 04 March, 2009

wahhh!!!
cuba lagi ek....

.:CiK ArA:. said... on 04 March, 2009

lah.. tak betullah lah ek..
:((

mie said... on 04 March, 2009

alala....
xkisah....
cuba lagi nnti....
hehehehe

Anonymous said... on 04 March, 2009

ooo ye kerr.. next time kasi senang sikit mie punyer contest yerr.... tak kesian ke kat depa tu smua... kempunan bebeno tu....

p/s: pada iN, nanti nurul buat contest yang senang-senang tuk in yerk.... kalo iN dapat jawab, nurul kasi yang special punyer,, tungguuu... next time la...

Anonymous said... on 04 March, 2009

er.. aku tak tau lak..
kalau tak boleh join..
rasanya kalau join pon takkan menang..
tak tau aku nak kira duit korean nie.. hehe..

mie said... on 04 March, 2009

nurul-->susah ke??tp ada yg jawab tepat tu...xpe nurul,kalo wat contest jgn lupa jemput gue tau..

menteil-->kalo dan nasib boleh menang nya...nnti kalo aku buat contest lg...sertai la...

Anonymous said... on 05 March, 2009

sian aku slalu kalah dlm contest :(

mie said... on 05 March, 2009

xpe....
cuba lagi.....
maybe next contest....
boleh jadi pemenang plak...

@LiYaNNuaR ツ said... on 05 March, 2009

congrats kpd pmenang... reti duit Mesia aje... hahaha haruslah x menang pon kan... ngeh ngeh ngeh

mie said... on 05 March, 2009

xpe....
kalo duit mlysia....
kena bg semua org hadiah la...
semua tepat plak nnti..

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new