:: sayang you can dance ::


haloha.....
petang tadi,sempat juga aku gi tengok wayang.....so,disebabkan hari ni ada movie baru...layan je la!!!lagipun tiket xde la mahal pun....RM5 je....lupa plak nak bgtau,aku gi tengok citer "sayang you can dance" boleh tahan gak la citer ni....walaupun cinema xla penuh...

movie ni,berunsurkan cinta remaja.....boleh la nak layan tapi bg yang dah terlebih umur tu....rasanya xsesuai....maklum la,cinta remaja skrg bukan la cam dulu.....yang aku best bab menari la....best gile tgk alam menari....macam2 skill....tambah plak ngan muka amani yg cute tu...waahh!!!tu yg aku nk tgk tu...hehehee.....movie banyak menampilkan jenama adidas & mister potato.....best2!!!!

tapi da gak yg xbest nya.....citer ni,ada macam2 bahasa.....melayu, indonesia, cina, loghat sarawak & english.....tapi bila bab speaking chinese & sarawak....xde plak subtitle.....nsb baik aku paham loghat sarawak....yg chinese tu,mmg xpaham la....lagi 1,lakonan ebi & dafi xbape best la....nmpak kaku!!!!xkisah la,1st time berlakon filem....wahh!!!mengkritik saja.....

ok la,kalo free tu...bleh la layan cite ni....support la industri filem malaysia....ceewwaaaaahhh!!!!


:bofu_33::bofu_33::bofu_33:

11 comment on :: sayang you can dance :: :

Anonymous said... on 12 March, 2009

x ajk pon tgk movie... HUK HUK HUK....

mie said... on 12 March, 2009

mmg nk ajak tra...
puas cari....
siap buat announcemnet lg...
so,ajak makcik cleaner je la teman...
hehehee...

Anonymous said... on 12 March, 2009

Aku pun ingat nak tengok cite nie...
Tapi hati berat menyuruh aku tengok cite DragonBall... he he

Yern Ain said... on 12 March, 2009

gila mantap body samuel rizal.

mie said... on 12 March, 2009

h3ro-->tgk 2-2 skali la......lps ni layan dragonball plak!!!

ain-->ceh!!!itu gue la..bukan samuel rizal...hahahhaa

moonie said... on 13 March, 2009

erkkk ...truknyer ..aku x suker amani ..dier slalu
berlakon x sopan..ilang daya respect aku..huhu..

p aku tau amani akan kater per aku kesah..kubur len2... cam 2 ker ??

tapi aku suker alam,c comell yg pandai menari 2..naper x bagi dier jerk jadik hero..kan h3ro ??

mie said... on 13 March, 2009

ye la tu....
xku xkisah....
janji dia cute time tu....

gue pun pandai menari!!!
hahahaa

moonie said... on 13 March, 2009

cik mie amani nari ker dalam 2..jadik ker dier nari..best sngat ker citer nih..sayer nak tgk alam
jerk .. huhu

p kalu cik mie pandai nari..sayer p umah cik mie jela ..tgk cik mie nari..free show..x yah bayar 5 hengget..5 hengget leh wat beli sik makk

mie said... on 13 March, 2009

nak kata xbest...
tp best...
lain org lain penilaian...
tapi kalo bab menari...
mmg alam la...
yg lain xleh challengge....
gue xde wat free show....
alam tu,anak murid gue la...hahaaaa

athirahassin said... on 13 March, 2009

oooo.... cmni la... yea2 je bt annoucemnt... xde makna nye...dush3... HAHAHAHA

mie said... on 13 March, 2009

lor...
abis tu...
puas cari...
kena la wat announcement...
kot2 la bleh dengar...
hehehee

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new