:: under construction ::


haloha.....
kali ni bukan la blog aku yang uder construction....tapi rumah family aku la....nak perbesarkan skit.....rasa nya lama skit la nak buat....budget xcukup lagi la...sape2 nak sedekah dialu2 kan...hehee!!!

kali ni,cuma nak tinggikan bumbung and buar pagar dulu.....next time,tambah ruang tamu plak....maklum la,rumah lot tepi ni kan luas....xkn nak membazir gitu je.....so, disebabkan maintenance semua di lakukan time pagi.....terpaksa la aku bangun awal......dengan bunyi mesin la.....aduhai!!!!

mana la nak cukup tido.....aku kan berjaga malam....pastu nak bangun awal plak.....lupa plak!!!ni mesti da tertanya2....sebab apa nak perbesarkan rumah ni.....aku pun xtau!!!maybe orang sabah tu nak bersanding kat sini kot.....dengan atuk aku....hahhahaaaa
:sleep::sleep::sleep:

2 comment on :: under construction :: :

Anonymous said... on 28 February, 2009

atok nak kawen??? cakap kat atok awk selamat berbahagia n selamat pengantin baru juga

"mana la nak cukup tido.....aku kan berjaga malam...."

ayoyo... sape suruh berjage malam..... mungkin ade penyakit "jangan tido lagi"

mie said... on 28 February, 2009

thankz....
dh biasa berjaga malam....
kalo ct gini la caranya....
bl start keje blk....
xdpt dh nk jd burung hantu...
hahaaaa

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new