:: award ::


haloha.....
macam biasa,blog kn la update.....tapi sikap mals ni stay de lagi....sekejap nk kluar la...nk download la....macam la!!!!lbh baik gue update award2 yg gue dapat dr mama aleesa....banyak btul bg award.....kalo award tu skali dengan wang tunai,lagi bagus....maklum la,tangan yang memberi lebih baik dari yang menerima....

anyway,thankz mama aleesa coz bg award ni kat gue....ni la 1st time dapat award sejak buka karrier sbg blogger ni walaupun xsepenuh masa....setakat suka2 saja....kalo start keje nnti,ssh plak nk update...so,time ct ni la update....yg lece nya,br je 1mggu gue blk...office dh call srh naik kapal....bengang gue!!!nsb baik gue ni baik hati....hahhahaa






gue trima 5 award ni je....buat masa ni,xde sape lagi gue nak bagi award ni....tggu bl de festival nya....hahahhaa!!!bye...

:ha?::wave:

0 comment on :: award :: :

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new