:: nokia N73 ME ::

haalluuuu....
yahoo....hari ni dpt gaji....so,ms tk menjadi boros....ahhhahaha....dh la trip aku nk gi planet marikh ditunda....so,aku gn la duit ni tuk bli hp.....maklum la,hp aku dh 2thn xditukar....jd bli je la....xyah pikior pnjg2....kang menyesal plak....

aku bli hp nokia N73 music edition.....xde la canggih sgt....tp ok la,bangga gak la kalo nk bw jln2....xyah ssh bw camera aku dh....coz camera hp ni pun 3.2 megapixel.....ngan lens carl zeils.....dpt plak memory card 2 giga.....skrg dh slmat di tgn aku....

aku xtrade pun ngan hp lm aku....syg plak nk trade hp la.....so,hp ni wat simpanan je la.....kot2 nk bg semut2 aku gn ke.....hahahhaa...lps puas menghabiskan duit.....aku bli plak kfc chicken chop.....biasa je la,xde la sedap sgt....cuma mak aku berkenan ngan tmpt isi garam & lada sulah tu....so cute!!!ok....bye....




0 comment on :: nokia N73 ME :: :

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new