:: sudoku ::



assalamualaikum.....
aduhai....!!!ct de lbh krg 3mggu lg.....lps ni,xdpt la nk update blog ni.....kalo update tiap2 ari pun,xde mende nk cite.....xkn yg private pun nk cite kot.....anyway,arini tajuk utama kita adalah "sudoku"...skema nya!!!

m aku round2 kat popular book store....nmpk plak buku sudoku....so,aku bli je la....asyik main sudoku lm hp ngan laptop je.....apasalahnya!!!bukan mahal pun....lbh kurang 12 ringgit je.....

dl2 aku main sudoku ni ms dlm klas la....especially time subject yg paling boring.....tuk mengelak dr ngantuk....aku main la sudoku ni ngan membe2.....xkn nk tido dlm klas kot.....so,ini la keje berfaedah aku....skrg time boring2....aku mmg slalu main sudoku ni....cam dh terbiasa plak.....heehheh!!!

0 comment on :: sudoku :: :

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new