:: barbie & superman ::

haloha.....
hari ni,malas btul la....nk kluar jln2 pun mls....rs best plak kalo dpt tido....maklum la,hujan2 ni...mmg time tuk tido.....tp blog ni kn la update gak....aku xde la nk cite apa2...cuma nk share pic aku trima je....real barbie & superman....cute gak dua2 ni....so,layan je la ek......maraming salamat!!!

12 comment on :: barbie & superman :: :

mknace unlimited said... on 20 February, 2010

:) :) :)
sapa ni?

mie said... on 20 February, 2010

model barbie doll n superman...
heheheee

lieya orange M.I. said... on 20 February, 2010

...sama padan dan sama cantik...=D

Khaizarien said... on 20 February, 2010

sangat2 kacak dan cantik

Khaizarien @ atie Blog

mie said... on 20 February, 2010

lieya--->mmg pun.... hehee

mie said... on 20 February, 2010

atie--->kacak mcm gue... cantik mcm atie...
hahhaaaa

nabilpotter said... on 20 February, 2010

kacak jugak laki tu...hehehe'

Aishot said... on 20 February, 2010

kan best klau ade citer yg menggabungkan watak barbie ngn superman

sure nak tgk

mie said... on 20 February, 2010

nabil--->biasa je t nabil, kita lagi kacak... hahhaaa

mie said... on 20 February, 2010

isha--->itu la... xpun tggu gue jd director nnti...
hehhehee

Kaseh Esmiralda said... on 20 February, 2010

u jd director... pastu ambiklah Cik kaseh jd pelakon... hehehe~~

mie said... on 20 February, 2010

of course la....
kalo kaseh jadi heroin...
gue sanggup jadi director sambil menjadi hero...
hehehee

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new