:: new glasses ::



haloha....
nsb baik xterlambat nk update ni.....ejak jd blogger spenuh ms ni,rugi rs nya kalo xupdate....xde ape pun nk heboh kan....cuma nk tunjuk glasses br aku.....kali ni aku amek glasses yg berstyle skit.....sj je nk ubah selera....

xpenah aku pakai glasses style camni.....nmpak kacak plak bila pakai glasses baru ni....lbh kurang 2thn aku xtukar glasses.....tahniah buat mata kiri coz still tinggi power nya....xsangka 2-2 blah naik power....

mayb,coz aku jarang pakai glasses la....aku pakai time study,keje,drive....etc....mls la nk pakai glasses ni,rimas....contact lens???dh cuba....tp xsesuai la.....kalo mata berair...kang ssh plak jadi nya...xkisah la,janji glasses aku ni, ttp maintain kan wajah aku yg kacak ni....hhahahahahhaaaaa!!!!!

0 comment on :: new glasses :: :

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new