:: busy body ::

fuhhh...!!!!
busy btul aku minggu ni.....xsempat nk cit cat ngan update blog....bukan busy wat keje...tpbusy berpoya2.....hhaahhaaaa.....hari sabtu lps,aku gi alor star.....de la hal skit....pastu gi shopping2....makan2....dgn sape..???xpayah la tau....xpenting pun....

then,ari ahad....cam biasa la,aku bgn pun dh pkl 12 tgh hari.....xbest la kluar jln awal2....aku bw akak & adik2 aku gi tgk wayang.....citer speed racer.....best gak cite ni,tp nape dlm panggung xramai org pun.....lgpun aku start tgk wayang pkl 9.30 mlm.....abis dlm pkl 11.30 mlm gak.....



sementara nk tggu tgk wayang tu....sempat gak aku gi main bowling 2 game.....dh lm xpegang bola bowling tu.....1st game,kecundang la skit....tp bl 2nd, aku la juara....hahhahaa....xde plak gambo2 yg aku snap.....syg la plak....

so, arini de la hal gak.....gi alor star,sj jln2....tu la ptg br leh nk update blog ni....kalo aku bz lg....aku update je la gambo2 yg menarik....sng skit ek...janji blog aku update....xmcm blog pepatung tu....bukan stakat sawang,serangga pun pnuh dlm tu....hahhahah.....bye!!!!

0 comment on :: busy body :: :

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new