:: japanese name ::

magandang umaga....
apa la plak aku nk update hari ni....semalam ms aku tgh melawat2 blog....terjumpa plak satu link ni.....japanese name generator.....aku pun xsure la,btul ke x....tp best gak....kadang2 tu cuba byk kali pun ttp sm....ni nm japanese aku...korang try la....klik je link kat bwh ni.....

Guys Myspace Comments




My Japanese name is Iemochi Shigemitsu.
Take The Original Japanese Name Generator by Shu today!

aku de gak try tuk family aku...saja je,suka2....nnti bila gi japan...kn tukar nm la....muka dh cam org japan...perasan plak aku ni....tp ini mmg kenyataan...hhheee....antara nya...

1.Harukichi Higashikuni
2.Naora Hayashi
3.Akuro Hayami
4.Tamuramaro Hanari
5.Harukichi Hagiwara
6.Narihari Aihara

0 comment on :: japanese name :: :

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new