:: happy labour day ::

best nye ari ni....maklum la,cuti hari pekerja....dl slalu best time cuti skolah je...cuti ni pun mmg time aku cuti....kalo atas kpl,bleh la relaks2 skit kalo xduty...heehee...so,arini xtau nk gi mn...membe2 aku semua de progam....family aku ajak gi shopping.....dh ajak tu,ada makna rupanya.....tp xkisah la,aku pun xde mende nk buat arini....


aku bli variety set je...bli byk2 nnti xabis plak...

kitaorang shopping kat tesco....pergghh!!!sesak gila dlm tu....byk gak accident yg berlaku dlm tu....maklum la,dh la pack dgn org....pastu semua usung troli....xkisah la...janji de sale......mcm2 mende gak aku borong arini...tp yg best nye....aku dpt gak bli sos cili lingam.....xkisah la mahal pun...janji xkempunana dh la....ni la feveret sos aku....atas kpl aku lyn sos ni je....


belek2 dlm menu kat pizza hut,nmpk plak tempura ni...order je la

disebabkan poket tgh full ni....mcm2 la aku bli....bukan tuk aku je...family aku skali la.....antaranya....kfc...pizza hut...sushi....tempura....yg lain semua family aku bedal je....tp bab sushi ni....aku je yg abiskan....ntah la,semua xnk mkn.....xpe la,janji bleh isi dlm perut udah la....


sushi ni..aku yg abis kan..dh semua xnk mkn....hhehe

0 comment on :: happy labour day :: :

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new