:: seri anggun (episode 1) ::

magandang umaga.....
ok la....atas desakan peminat2 aku,ni aku cite la skit life aku ms blayo atas kapal seri anggun....biasa la,pasti ada kenangan manis ngan pahit nya......

ok....aku mulakan dgn perayaan deepavali atas kapal.....aku ingat kan xmeriah la celebrate deepavali atas kapal ni,cuma ada 2 org je india atas kpl ni.....sape lg, my chief engineer Mahendran and admin officer Gayathrie......

kao kat darat,mmg la aku xsmbut deepavali.....sekadar cuti je.....tp atas kapal ni,smabut lbh meriah drpd hari raya......ntah la,mayb sbb environment kat atas kapal ni best kot......

macam2 la program ms deepavali aritu.....chief engineer buat open house.....pastu ade futsal & basketball tournement......sblh mlm plak de indoor games.....mmg meriah la......mmg best la celebrate atas kpl ni.....ni aku upload skit gambo ms deepavali aritu.......







0 comment on :: seri anggun (episode 1) :: :

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new