:: IRYU (team medical drgon) ::


huhhh....
aku dh abis tgk jdrama ni....best siot!!! lupa plak nk bgtau, tajuk cerita ni "team medical dragon" atau "iryu".....aku br tgk season 1...kalo xsilap cite ni dh ade season 2...tp aku xjupe lg link tuk download.....

aku malas nk citer ttg drama ni...tp kalo korang tgk, sure kagum nye....citer ni ala-ala grey's anatomy @ house la....tp bg aku,skill tuk citer ni lg best la....xrugi kalo tgk....lgpun, peminat citer jepun mesti ske nya....

kalo de sesiapa de link cite ni...leh la bg aku,aku nk download la.....xbest plak kalo tgk part dlm tenet....lbh best kalo dpt download....ok la, wat peminat citer jepun, jgn lupa nonton ek...

1 comment:

Anonymous said... on 09 July, 2009

salam...boleh x bagi link direct download cita2 jepun terutamanya team medical dragon?sya peminat cita2 jepun.(^^,)

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new