:: mie's wedding ::




hola......

dh lm rasanya aku xupdate blog ni.....smpai bersawang ni....xde plak org nk kemaskan.....tp xkisah la....yg penting skrg...aku cuti...yahooooo!!!!! tp 2 bln je.......xpe la janji bleh enjoy......


tuk story kali ni.....aku nk wish 'selamat pengantin baru' buat tablemate aku Mohd Tarmimi......moga dipanjang kan umur and dimurah kan rezeki......sorry la,xdpt gi majlis ko tu...aku masih de kat kapal lagi......


kalo xsilap aku.....dh sebulan rs nya....ape pun congratz la buat ko...sbb jadi org pertama dlm batch kita kawin dl......papepun, moga hepi2 slalu la......ni aku da curi gambo kawin ko ni...nkl ltk dlm blog aku....nk knlkan tablemate aku ni.....


xlupa gak buat membe skolah aku.....halwani yg jg melangsung kan perkahwinan bulan lps.....papepun, arap2 ko bahagia ngan suami tersayang.....xjemput pun....weeek..!!!!

0 comment on :: mie's wedding :: :

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new