Wordless Wednesday #28 Tokyo Tower Ticket

14 comment on Wordless Wednesday #28 Tokyo Tower Ticket :

pipoq said... on 30 April, 2014

konichiwa..setahun berapa kali singgah jepun ni bro ?

Denaihati said... on 30 April, 2014

Wah, mesti best ni, boleh lah kongsikan gambar-gambar hebat nanti

teh ramuan said... on 01 May, 2014

ni la satu kelemahan aku
gayat

mie said... on 01 May, 2014

pipoq!!!
tak pernah pula kira tapi kerap la juga...
hihihihi

mie said... on 01 May, 2014

denaihati!!
memang best dan banyak gambar nk dikongsi....
tapi masalah kamera dan masa je ni..
hehehehe

mie said... on 01 May, 2014

teh ramuan!
sama la, tapi kena kontrol macho skit....
hahhahaha

Myra Jay said... on 01 May, 2014

Bestnyer...

Ismail N said... on 02 May, 2014

Wah! kat Jepun ehh. Kirim salam kat awek jepun yg cute-cute tu.. adehhh..

ArELeEz said... on 03 May, 2014

fuyyohh!! thorrbahekk..!!

mie said... on 04 May, 2014

myra!!
memang best, mai la singgah...

mie said... on 04 May, 2014

ismail!!
susah nak jumpa yg pandai jawab salam...
hahaha

mie said... on 04 May, 2014

areleez!!!
xterbaik sgt, kalau free baru terbaik...
hehehehehe

KKTG said... on 02 June, 2014

Wow, kat Jepun! Betul ke tpt sana semua bersih & teratur? Masyarakat sopan santun?

mie said... on 21 September, 2014

Memang tak dinafikan..
kena pergi sendiri baru dapat tahu suasana kat sana..
ehhehee

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new