Wordless Wednesday #19 Car Audio Blaze


20 comment on Wordless Wednesday #19 Car Audio Blaze :

Myra Jay said... on 12 December, 2012

Wowww!!!
Smpai macam tu sekali dihias ;D

nUR_rOsALiNdA said... on 12 December, 2012

Ni yg selalu nampak kereta berlampu2 dok berkonvoi tu ek

ahsfantasy24 said... on 12 December, 2012

wow.. amazing, tak pernah jumpa lg ni.. huuu

mie said... on 12 December, 2012

myra!!
itu la, minat punya pasal...
hehehehee

mie said... on 12 December, 2012

rosalinda!!
macam tu la...
berlampu2.. hehehe

mie said... on 12 December, 2012

ahsfantasy!!
slalu diorang buat pameran..
ataupun pertandingan la..
ehehehe

boni kacak said... on 12 December, 2012

pergh..sampai penuh macam tu sekali... ntah macam mana lah bunyi dia tu

mie said... on 12 December, 2012

berdengung telinga nnti..
ahahhaaa

pipoq said... on 12 December, 2012

ni kereta ke speaker bergerak ? hehehe

Syira Qahira said... on 12 December, 2012

salam.

huhu, streng dia petak tu..

Knor said... on 12 December, 2012

mesti org ni banyak telingakan..

mie said... on 12 December, 2012

pipoq!!!
lebih kepada speaker bergerak..
ehehehee

mie said... on 12 December, 2012

Syira!!
perasan juga ye speaker nya petak...
ehehehehee

mie said... on 12 December, 2012

Knor!!
bukan setakat banyak telinga...
telinga dah tersumbat...
eheheheee

gadisBunga™ said... on 12 December, 2012

sah sah xleh tumpang langsung nih!

onn Lajer said... on 12 December, 2012

pasti rabak riban-riban nak buat macam ini

محمد رازيق said... on 13 December, 2012

wah. nice. tapi nak duduk camne ni? haha

mie said... on 14 December, 2012

gadisBunga!!
nak tumpang boleh..
pastikan telinga disumbat..
ehehehee

mie said... on 14 December, 2012

onlajer!!
itu la, xmampu nak buat semua ni..
hanya mampu melihat..
ehehehee

mie said... on 14 December, 2012

محمد رازيق!!
mungkin atas bumbung kot..
ehehehehee

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new