Koleksi Ferrari Model LEGO SHELL

 Salam 1 Malaysia!!
Walaupun bukan peminat Ferrari, tapi masih tetap mengumpul LEGO Ferrari dari stesen minyak SHELL. Akhirnya, terkumpul semuanya dengan kotak eksklusif sekali. Ini sebab tertarik tengok instagram "minachi legoland" la.

Atas semangat dan usaha gigih, maka terhasil la koleksi Ferrari Model LEGO. Tapi difikir-fikirkan balik nak buat apa dengan benda ni? Simpan untuk anak nanti la, tak payah susah-susah nak bawa pergi tengok dekat LEGOLAND. Jom kenali koleksi ferrari Model LEGO.

 Koleksi Ferrari Model LEGO SHELL
 Baru nampak jelas sikit!!
 Ferrari FXX
 Scuderia Ferrari Truck
 Ferrari 250 GT Berlinetta
 Ferrari 458 Italia
 Ferrari F40
 Ferrari 150° Italia
LEGO minifigures set

42 comment on Koleksi Ferrari Model LEGO SHELL :

iekabean said... on 15 December, 2012

wooowwwooo...
nanti boleh buat hantaran nih :D

Telor Power said... on 15 December, 2012

beli 1 set ker bro....?
mcm menarik juga buat koleksi ni

pipoq said... on 15 December, 2012

perghh..sapu bersih satu set lengkap..

~Beb~ said... on 15 December, 2012

bru ade yg kuning tu je. hehehhee.. eh tapi apsal kuning aku tak de bunjot kat atas tuh? xadil!

Fazrol said... on 15 December, 2012

Aku pun terjebak bro...
Tapi kotak dia je yg tak beli...

mie said... on 15 December, 2012

ieka!!
macam mana tau nak buat hantaran...
kantoi sudah...
ahahahaha

mie said... on 15 December, 2012

telor!!
rembat sekali senang...
sebab terhad...
ahahahhaha

mie said... on 15 December, 2012

pipoq!!!
kena sapu bersih...
merata cari ni...
ehehehhee

mie said... on 15 December, 2012

beb!!
itu x original kot...
ahahahahaa

mie said... on 15 December, 2012

fazrol!!
ye ke, cepat...
sebab banyak dah habis ni..
ehehehehe

iN said... on 15 December, 2012

Same perangai ng tunang gue...
Ade lego lebeh suke buat as aksesori lebeh..
Hahahhaha

eamy milea said... on 15 December, 2012

wah..gigihnya.... :)

Razfira said... on 15 December, 2012

cANtik! tp i pakai ron95 he. wuwuwu

cinta siswi said... on 15 December, 2012

hahaha.. semangat tu.. btw cantik jgk keta tu.. nk satu..hehe

mie said... on 15 December, 2012

ubie!!
iye ke.itu tangkap gambar kat stesen minyak je...
ahahahaaha

mie said... on 15 December, 2012

eamy!!
terlebih gigih la pula...
ahahahaha

mie said... on 15 December, 2012

razfira!!
memang cantik dan tertarik...
sama la, hahhaha

mie said... on 15 December, 2012

cinta siswa!!
semangat tu markah lebih sikit...
sila dapatkan di stesen minyak berhampiran..
ahahaha

Dulu Lain Sekarang Lain said... on 15 December, 2012

Kawe pun ada beli semuanya tapi aduhai anak yg 3 tahun tu asyik kasi cabut jer kepingan-kepingan dia. Yg kecik2 tu payahnya nak cari balik!

Knor said... on 15 December, 2012

kak nak satu..boleh?

eimah siti said... on 15 December, 2012

wahhhhhh....semua ada....

mie said... on 15 December, 2012

dulu lain!!
itu lah kretiviti namanya..
dia nak cuba pasang balik..
ehehehee

mie said... on 15 December, 2012

Knor!!
alamak, sila dapatkan di shell berhampiran..
eehhehe

mie said... on 15 December, 2012

eimah!!
koleksi lengkap..
ehehee

ArELeEz said... on 15 December, 2012

thumbs up! kumpul bnyk2, nnti buleh wat mini museum. ;)

Arrazi said... on 15 December, 2012

Payah kalau sudah minat kepada benda-benda koleksi ini. Banyak duit juga yang keluar nanti.

LadyFirm said... on 15 December, 2012

cun :)

eita said... on 15 December, 2012

seronok jugak kumpul kete ni...

mie said... on 15 December, 2012

areleez!!
harap hajat nak buat museum tu kesampaian...
jemput la datang nanti
ehhehe

mie said... on 15 December, 2012

arrazi!!
minat tu yang susah...
terpaksa mengikat perut lepas ni..
eheheee

mie said... on 15 December, 2012

ladyfirm!!
memang cun..
ehehehee

mie said... on 15 December, 2012

eita!!
setakat kumpul mini kete je..
kereta sebenar xmampu nak kumpul..
ehehhee

Myra Jay said... on 16 December, 2012

Memang cantik...
Mujur asben tak minat..hheee

the malay male said... on 17 December, 2012

Boleh buat collectipn item ni

mie said... on 17 December, 2012

myra!!
suruh hasben tengok pic ni..
ntah2 dah jadi minat...
hahahaa

mie said... on 17 December, 2012

the malay!!
memang dijadikan koleksi pun..
eehhehee

Wak Gelas™ said... on 17 December, 2012

wak pon ada beli ferrari jugakk.. iHHIkks

boni kacak said... on 18 December, 2012

hehehehe..menarik jugak ye aktiviti mengumpul koleksi ferrari ni..hehehe

mie said... on 18 December, 2012

wak gelas!!
mest wak punya ferrari lagi besar....
ehehehee

mie said... on 18 December, 2012

boni kacak!!
menarik kalau kumpul semua ckoleksi..
hehehhee

sudipVSsenduk said... on 20 December, 2012

suka patung orang lego je

mie said... on 21 December, 2012

ni 1st time koleksi lego..
xpenah ada lego yang lain..
eehehhee

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new