Pertama Kali Terbang Bersama Firefly

  Salam1 Malaysia!!
Musim cuti sekolah ni, banyak tiket bas, keretapi mahupun kapal terbang penuh ditempah. Sesetengah orang lebih suka menggunakan perkhidmatan awam, sesetengah lebih suka kenderaan sendiri. Apapun, yang penting berpandulah secara berhemah.

Pernah terbang bersama Firefly? Baru sekali terbang bersama firefly. Tiada apapun yang istimewa, sama saja seperti kapal terbang yang lain. Tapi teruja sikit la, sebab ianya comel. Jom terbang bersama Firefly

 Cawan kertas khas dari Firefly
Ada pilihannya, Chocolate cupcake
Mini pek kacang masin dari Ngan Yin

16 comment on Pertama Kali Terbang Bersama Firefly :

Knor said... on 22 December, 2012

tak pernah terbang lg..mkn kacang ngan yin tu adalah..

~Beb~ said... on 22 December, 2012

suami ade terbang n bwk blk kacang ni. buruk gile. sll die pg kje naik mas kacang tu rupa snonoh la sikit. ahaks!

tehr said... on 23 December, 2012

aku dan anak2 pernah sekali terbang dengan firefly ni
tak ada beza sangat dengan yang lain2

RY-RYN said... on 23 December, 2012

Comel ke? Apa yg comel tu? Hehe..

the malay male said... on 23 December, 2012

Pernah naik air Asia je

Razfira said... on 25 December, 2012

x pernah lg nek firefly.. cam comel je.. hehe

Hazmin Hamudin said... on 26 December, 2012

Macam tak best je naik kapal terbang kecik ni. Macam tak selamat. haha

mie said... on 26 December, 2012

Knor!!
ok la tu, janji kacang boleh dimakan..
ehehehee

mie said... on 26 December, 2012

Beb!!
kacang bentuk mini je...
MAS pun terbaik gak..
ehehehee

mie said... on 26 December, 2012

tehr!!
itu la, cuma kecil saja..
ehehehee

mie said... on 26 December, 2012

RY-RYN!!
perasan x pramugari nya..
ahahahhaaa

mie said... on 26 December, 2012

the malay male!!
xpe, nnti ada peluang la tu..
ehehehee

mie said... on 26 December, 2012

razfira!!
ia kecil..
sebab tu comel..
ehehhehee

mie said... on 26 December, 2012

hazmin!!
jangan kata camtu...
risiko ada di mana saja..
ahahahaa

RY-RYN said... on 27 December, 2012

Pramugari? Tak perasan ler pulak.. Sbb sy sll tgk Pramugara je, heheh..

mie said... on 27 December, 2012

ye ke?
firefly ada pramugara ye..
ehehehee

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new