Yee Sang & Tahun Baru Cina

Salam 1 Malaysia!!
Selamat Tahun Baru Cina. Tiap-tiap tahun dapat sambut Hari Raya Cina, tapi tak pernah menikmati makan cina lagi. Kadang-kadang teringin juga nak makan Yee Sang. Sushi King pula sedang buat promosi Yee Sang. So, jom kita mencuba Yee Sang Sushi King.

Yee Sang ataupun "ikan mentah" pasti digemari oleh penggemar sushi kerana ia terdiri dari dari pada campuran daging ikan mentah dan sayuran yang beraneka sos. Apa lagi, terjah la ke Sushi King yang berdekatan untuk menikmatinya. Jom lihat promosi daripada Sushi King sempena Tahun Baru Cina ini.

Tak lupa juga kalau ada yang ingin membuat sendiri Yee Sang dirumah, boleh la mencuba resepi Yee Sang dari Appeton ni. [http://www.appeton.com/pdf/Low%20Yee%20Sang%20Recipe.pdf

Dapat makan mini Yee Sang pun ok!!
Tako Ten ni, nampak macam takoyaki la pula!!
Spicy Kanimayo!! kena cuba ni
Prosperity Wrap nampak unik, pasti sedap
Season Bento!! kurang RM2 je?

4 comment on Yee Sang & Tahun Baru Cina :

tehr said... on 23 January, 2012

aku tak pernah makan atau rasa nak makan 'ikan mentah' ni
tak tahu sebab apa
tapi kalau ikan bakar, aku memang suka

mungkin aku kena cuba juga nanti walau pun sekali

mie said... on 23 January, 2012

ikan mentah yang pernah makan, hanya lah sushi...
yee sang ni, teringin nak cuba..
ehehehe

Redbloodsnow said... on 26 January, 2012

adoiii...meleleh lior aku tgk nih ah

mie said... on 27 January, 2012

jgn lupa cuba tau...
hihihi

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new