:: milik siapakah hadiah ini ::

adoii!!!!
tinggal lagi beberapa minggu, contest aku nak tamat ni....
sapa-sapa yang belum join....
jom la, hadiah-hadiah menarik menanti anda...
tapi nak bagi kesemuanya ke???

mister donut dan pau!!
penggantung handphone....
aku cuma suka makan je, xsuka hiasan begini....
ada sesiapa mahu????
ini pula sarung tisu dan sarung seatbelt....
aku kan mat rempit "class A"....
mana la nak pasang benda ni kat motor.....
nak buat apa la dengan benda ni????
 
 barangan "victoria secret"....
ada lebihan la pula.....
sayang pula nak buat hadiah.....
mahal ni!! beli masa ada promosi kat elba island, USA....
xkan la aku pula nak pakai....
nak jual atau nak buat hadiah????

oh!!! banyak sungguh barang yang tak berguna untuk aku.... so, bergantung pada penyertaan contest "bola oh bola".... kalau banyak sambutan, semua hadiah ni aku pertaruhkan..... tunggu dan lihat la!!!! tapi kalau sapa-sapa nak beli.... boleh juga!!! hahahhaaa

10 comment on :: milik siapakah hadiah ini :: :

Unknown said... on 05 March, 2010

kasi aku je..walaupun aku tau aku xmenang..hehe

mie said... on 05 March, 2010

kn dfikirkan dl..
hahhahaa

x-po said... on 05 March, 2010

best btl jd ko ek bro, jalan2 pusing satu dunia, pastu leh beli brg2 negara luar, leh wat koleksi..hehe

mie said... on 05 March, 2010

itu la!!!
tp yg xbest nya, slalu mesti beli terlebih..
kn berjimat la lpa ni..

Unknown said... on 05 March, 2010

malas dah nak join contest. xmenang jugak =P

tp xjoin xpat adiah. hehhe

kalo dah terbeli banyak sangat. jual je laaa

mie said... on 05 March, 2010

kesian!!!
itu la...
akan digunakan idea yg bernas tu...
mau beli??

iekabean said... on 05 March, 2010

simpan buat hantaran la,pakcikkkk!!!

mie said... on 05 March, 2010

hantran punya dah ada la...
ni lebihan....
maybe hantaran kawen ke-2
oppss!!tergatal plak....
hahahaaaa

Aus MeLankoLik said... on 06 March, 2010

hahaha..
pasal bola pun aku xreti main..
kekeke..

mie said... on 06 March, 2010

ye ke!!!
setakat teka2 je...
hehehee

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new