:: pinky mario car ::

waahh!!!
pink mario car???hahhaaaa....boleh tahan juga concept kereta ni.....nak gelak atau nak puji...aku pun xtau....tapi yang pasti memang nampak menarik....sesuai untuk gadis2 pinky....hehehe!!!nampak stylo la.....tapi kalau warna lain.....memang nak ngaku kereta sendiri je....hahahahaa!!!!
ada ke bunga macam ni???kalo ada,aku nak tempah la....makcik2 kedai bunga!!!!aku nak tempah bunga ni satu dozen....heheheeee....khas buat nenda aku yg dah berkahwin.....
:bongo_039::bongo_039::bongo_039:

1 comment:

LALA said... on 09 July, 2009

sgt xsuke kete mcm tu...geli jek..huhuh..
tapi bunga tu lawa!!!kalerful!!!

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new