:: coffee art ::

hmmmm....
sesetengah orang suka coffee...ada yang suka cappucino....ada yang suka mocha.....xkisah lah!!!semuanya sedap.....ada juga yang xsuka.....tapi,kalau semuanya coffee macam gambar di bawah ni.....yang xsuka pun boleh jadi suka.....heheheee!!!nak secawan....


:bringiton::bringiton::bringiton:

8 comment on :: coffee art :: :

hidayah said... on 11 June, 2009

yg gambar muka mie x de ke?
kalu ada ya nak minum laju2
masuk je dlm mulut nk gigit kuat2
Haha
mari musnahkan diaaaa...wahahaha(gelak jahat tak ingt dunia)

eerrr, tapi saya kureng bab2 coffee ni..
haha

zamdotcom said... on 11 June, 2009

kalo macam tu nak minum pn rasa sayang je ^^


p/s: suka kopi o ais

♥chentaMAYA™ said... on 11 June, 2009

wahhh~
nak!~

e l d y said... on 11 June, 2009

wah .. berapa jam diperlukan utk hasilkan effect cam tu ?! HEBAT ! HEBAT !!

saffa said... on 11 June, 2009

Konfem fikir 3-4 kali. nak minum ke tak nak minum ke tak... sayang!

lala said... on 11 June, 2009

wah!!!sedap!!!lawa plak tu...sunggu kreatif kan???

HuRuL_AiNi said... on 12 June, 2009

hoho...mmg suka tengok coffee art...dulu ada 1 drama tunjuk cara buat coffee art ni...mmg impress sgt...hehe

mie said... on 24 December, 2009

yaya--->gue pun xminum coffee....tp kalo de gambo yaya pun gue buat benda yg sama....hahahaa

zam--->itu la....rugi plak ...

chenta maya--->jom minum....

eldy--->kalo expert, sekejap je....hehheee

saffa--->boleh plak camtu....hahhaa

lala--->harga pun bleh tahan gak...hahaha

hurul aini--->ye ke!!!gue pun suka

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new