:: adik besday ::

salam....
tanggal 9 june merupakan hari kelahiran adik aku yang bongsu skali, hayati atau nama glamour dia adik!!!....biasa la,kitaorang xde la buat party....lagipun,skrg ni maybe aku ada tengah laut.....selalunya aku akan beli kek or mak aku yang buat kek...hadiah??xde nya nak bagi....heheheee!!!

lagipun,cuma bila berpeluang kumpul satu keluarga je hadiah nya....maklum la,cuma adik aku yang bongsu je ada kat rumah....teman mak & ayah aku....yang lain ada kat asrama & rumah sendiri.....so,happy besday Nur Hayati!!!sape nak bagi hadiah,bagia je kat aku...hahaaaa
:grunge_035::grunge_035::grunge_035:

4 comment on :: adik besday :: :

hidayah said... on 09 June, 2009

hepi besday adik..
yg ke 11 tahun (no type sukati aku je)
sebab abg dia x mention pun..

Ikaa said... on 09 June, 2009

wahhh adek!
epi besday ye dari kakak kuki yang baek hati
agaga
tih kuki manster kasi kamu patong berbentuk kuki
xD
hahaaaa

athirahassin said... on 09 June, 2009

hepy bday.... =)

mie said... on 24 December, 2009

yaya--->mn tau umur tu, tepat plak...hehehee

cookies--->bagi kat gue je patung tu..hahhahaa

tra--->thankz...

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new