:: date with ieka ::

salam.....
siapa ieka???makcik (identiti dipaksa dirahsiakan) yang dah lama teringin nak belanja aku.....dari tahun lepas lagi rancang....tapi atas kesibukan masing-masing....terpaksa ditangguh!!!akhir nya 9 May lepas, aku telah selamat di belanja.....lokasi nya, modern kitchen, sungai petani....alahai!!lupa plak pukul braper....hahahahaa!!!!
lagipun, xde la aktivity apa-apa pun....just makan-makan je!!!apa lagi, aku order makanan yang paling mahal la.....mixed grill chop & mocha blended....manakala makcik ieka order, chicken chop & cappucino blended....sungguh menyelerakan....coz dari pagi aku xmakan breakfast....sebab nak merasa nikmat orang belanja.....heheehehe...
lama juga la kitaorang makan....sembang-sembang!!!maklum la, 1st time jupe....so, thankz makcik!!!lain kali belanja aku lagi ye....hehehe!!!then, dapat plak hadiah....souvenir dari australia....t-shirt & chocolate australia...lupa plak!!!makcik ni baru balik honeymoon kat sana...jangan marah!!!

hari ibu untuk mak aku, 5 May lepas....so, nak wish skali lagi "hepi mother day" buat ibuku & ibu-ibu diluar sana.....adios!!!

48 comment on :: date with ieka :: :

iekabean said... on 10 May, 2009

1st....



jap gi komen balik. busy ni.

mie said... on 10 May, 2009

ceh!!!
komen berbayo..
hahaaaa

Lala said... on 10 May, 2009

wahahah...sedapnye!!!

mie said... on 10 May, 2009

itu la...
tambah2 makanan free...
kalo lala belanja gue...
terharu nya!!!
hahaaaaaa

|| iekabean || said... on 10 May, 2009

mie kalau makan free semua sedap.
hahahhaha

mie, apasal tetiba ieka tu jadi makcik?
dia makcik u ker?? sejak bila?? tak tau pon! hahahha

mie said... on 10 May, 2009

tu la....
memang sedap...
mmg mak cik gue kot...
dah lama dah...
hahhaaaaaaa

Lala said... on 10 May, 2009

lala blanje mie???
alamak mie kene tggu lagi 5 thn la...
baru lala bole blanje mie...
sbb lagi 5 thn br lala keje n dpt gaji..
wat masa skang dpt elaun jek...
wahahha.....
mie ah blanje lala...
mie kan dh keje...kan2????heheheh

mie said... on 10 May, 2009

alamak!!!
xpe, gue sanggup tggu 5 tahun...
hahahhaaaaa

|| iekabean || said... on 10 May, 2009

hahaha... lala lepas ni kita suh mie lanja plak!
dia dah nak naik kapal. turun kapal ja mesti bnyak duit.


hehehhe

mie said... on 10 May, 2009

kalo turun kapal..
gue habiskan duit siap2 la...
so, org lain la kena blanja..
hahhaaaaa

iekabean said... on 10 May, 2009

jgn harap dapat habis kan duit gaji u! hahhhahahajh

mie said... on 10 May, 2009

sokong!!!
sape la bertuah nak habiskan gaji gue ni...
hahaaaaaaa

hidayah said... on 10 May, 2009

wah..dr taun lpas..gila punya lama!
best yer date..
nak g date gak la..
Haha

passs...tu cadar mie ke yg hijau+kuning bunga2 tu?

slmt hari ibu buat ibu2..

mie said... on 10 May, 2009

nak buat macam mana..
dah org nak blanja...
hehehee....

cadar la tu...
lps ni, turn yaya plak belanja gue...
hahahaaaaa

hidayah said... on 10 May, 2009

omaigod..cadar mie bunga2 that mean berjiwa 'lembut' tp act like cool. HAHA.

see...sume org dia suh blanje..
tak malu!
sapa ntah nk blanje dia..
haha

(mie, pp tu nape blushing2x?)

Ikaa said... on 10 May, 2009

eeee...gi mkan bukn nk ajak!
da la time neh kuki kt sg petani
mahahahaha
dan2 kate kt sg ptani
lalala~
:P

mie said... on 10 May, 2009

yaya....
iye ke??
gue xpenah amek tau pun...
janji ada cadar sudah...

gue xminta la...
kot2 la, teringin blanja...
hahaaaa

mie said... on 10 May, 2009

cookies...
patut la...
gue ingatkan minah rempit...
cookies rupanya...
hahahaaaa

hidayah said... on 10 May, 2009

tape,bukan mie buat pon,tu sume bonda mie yg buat.HAHA. ok, im wrong.. HAHA ;p

eh,
tade.
tade rs kot2x yg mie ckp tu pon
tade tade (smbil geleng pale)

Lala said... on 10 May, 2009

miss cinderella...yup..pasni kite suh mie blanje kite plak..mari ramai2 kite kopakkan duit mie!!!!sbb kompom mie tron dr kapal bwk duit bergelen2 kan???heheheh...
ape la slhnye blanje mkn setakat 100-200 engget tuh..heheheh....boleh kan mie???

mie said... on 10 May, 2009

kira gue buat gak la...
bilik gue...
nnti da plak entry "date with yaya"
famous yaya nnti...
hahhaaaa

mie said... on 10 May, 2009

lala....
tggi nya budget makan...
no problem!!!
tapi untuk 20 sen je budget gue..
hahahahaaa

hidayah said... on 10 May, 2009

arr nehi nehi
entry tu takkan wujud
mie akn date gan org len je
tp bukan saya
haha
(ckp besa kang jd btl2 br ko tau)
ya tggu some guy yg gentle (ok,sound poyo sikit.sikit jee..sume gurl camtu..am i rite?)
watEVA!

mie akn lebih femes bila ada entry ni
'i hate u mie'
Haha
kaitan? takde kaitan pon..
saje2 menyakat..

mie said... on 10 May, 2009

ceh!!!
jual mahal konon....
xpe, de ramai lagi bunga kat luar tu..
hhahaaaaa

ye ke!!!
sila la buat entry tu...
hhahaaaa

hidayah said... on 10 May, 2009

ceh? jual mahal? --> cam kenai je ayat ni

skrg sndiri taip..
HAHA
kamoo lucu mie

ha buat pe
entry tu tetibe jd x best
sbb mie blum femes kot
HAHAHAHA
tipu2x

mie said... on 10 May, 2009

lucu ke???
xde pun....
gue xfamous ke??
atau yaya xikut perkembangan semasa ni..
hahhaaaa

hidayah said... on 11 May, 2009

ceh!
prasan la kamo mie
benci2x
haha..

yeke ke gue(gue?)xikot pkembangan?
siapa mie? tak kenai pon..
haha..
tet tet..

mie said... on 11 May, 2009

mn de perasan....
kena trima kenyataan...
kan dh terikut style gue...
hahahhaaaaa

farish izaryl @izreez said... on 11 May, 2009

wahh sedapnyee eskemmm

|| iekabean || said... on 11 May, 2009

ahaaa.. jom kopakkan duit gaji mie!
btw.. for u all information. ieka tu diva.(cewah)
so hari tu mie segan nak jalan sebelah dia.
mie jadi pemalu kucing. okok,korang percaya ker mie tu pemalu?? his attitude hari tu dgn dalam blog sebenar beza banget....

boboiz said... on 11 May, 2009

nanti tolong cakap kat makcik ieka..nak kuar ajak boboiz sekali...huhu

TiNiE said... on 11 May, 2009

alahai..
sedapnyer...
tapi kat SP nuunn..
aritu dah balik kola kedah..
sebila lagi nak balik nih..ishk ishk ishk..

mie said... on 11 May, 2009

rizzz--->memang sedap!!!hahahaaa

cinderella--->wah!!!perasan juga rupanya....macam la gi skodeng....hahahaaa

mie said... on 11 May, 2009

boboiz--->no problem....jom habiskan duit makcik ieka...hahaaaaa

tinie--->tggu musim cuti la nampaknya!!!hehehee

moonie said... on 11 May, 2009

waa neh aweks yg ker baper?

mie said... on 11 May, 2009

ini makxik yg ke-3...
selepas moonie....
mna la menghilang....
hahhaaaaa

moonie said... on 11 May, 2009

oo gue yg ker 2 la,ok la tuh..tgi kit...

cik mie rindukan gue ker?? hee

mie said... on 11 May, 2009

iye la...
mana xrindu...
tiba2 hilang...
ingatkan melansungkan perkahwinan...
hahhaaaaaa

moonie said... on 11 May, 2009

haaaha

kalu gue kawin cik mie org pertama gue jempot..

bukan aper cik mie org penting ri2..

soh pegang bunga manggar tepi jalan..maklom la umah gue tu lorong ramai yg x kenal susah nk jupe

mie said... on 11 May, 2009

wahh!!!
gue suka...
sure org nk tgk pemegang bunga manggar je..
xgi tgk pengantin langsung..
hahaaaaaa

Mira3dora said... on 11 May, 2009

macam besss je ciken cop tuh
huwaaaaaaaaa

moonie said... on 11 May, 2009

muahahaa

der plak, naper atok yg pegang sepanduk tuh ensem giel ker

leh x gue mintak muntah kat cni....

mie said... on 11 May, 2009

cik mira--->mmg best...tambah2 kalo makan free...hahahaaa

moonie--->sila la...;tp jgn lupa cuci balik ye...maklum la,baunya terlalu harum...hahaaa

moonie said... on 11 May, 2009

kalo camtu gue hire cik mie jadik tukang masak blakang tabir..

x baik riak..

mie said... on 11 May, 2009

bagus2...
gue suka masak...
tambah2 masak tuk pengantin...
hahhaaaaaa

hidayah said... on 12 May, 2009

gila la kene trime kenyataan

hakikinya tidak...!!

benci r ckp gn mie
bongkak dan takbur
HAHAHAHA

memang kenyataan....

cik pepatung said... on 12 May, 2009

atuk gue dating dgn makcik gue????waaaa....mana gambar berdua??hikhik....

mie said... on 12 May, 2009

yaya--->mmg dh trima kenyataan pun...mana de bongkak....itu la kenyataan je....yaya je xleh trima....hahhaaaa....

pepatung--->dilarang berdua-duaan...nanti pakcik marah...hhahaaa

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new