:: winner 3rd contest ::

aduhai....
streamyx problem plak satu hari....xbleh nak online!!!banyak rancangan aku tergendala....so,ni aku nk umumkan jawapan & pemenang nya!!!contest kali ni,tak baper ramai....so,aku nk bg hadiah yg menarik la...hehee

jawapan nya adalah!!!!!
1. chocobi
2. mister donut
3. takoyaki

so,mesti la dh tau pemenang nya iaitu click here.....tahniah!!!!hadiah nya adalah keychain pedang samurai dari jepun.....dan disebabkan pemenang nya sentiasa support blog aku...so,hadiah tambahan diberikan.....hadiah akan dihantar secepat mungkin...harap bersabar....hehehehee
:bongo_017::bongo_017::bongo_017:

8 comment on :: winner 3rd contest :: :

fazrewl said... on 04 April, 2009

Aisey.. kalah lagi...
aku keciwa...

mie said... on 04 April, 2009

ye ke...
lain kali cuba lagi...
heeheee

deennasour said... on 04 April, 2009

wow!!!
gile ah dari jepun tu. bertuah gile pemenang.

moonie said... on 04 April, 2009

gue monang! nasib la kan

p x sangka seme jawapan gue betol..haha ujub lak aku..

ALHAMDULILLAH..syukur2!

maseh kat cik mie..pasni nak men lawan pedang ngan saper lak nih

Cik Peanut said... on 04 April, 2009

geramnye...
nape bukan peanut?
peanut dah jawab betul dah
tak submit je..
hehehhealasan semata2..
sednagkan tak tahu langsung jawapan ye pe..
hehehehhe

hidayah said... on 04 April, 2009

comei la plak jawapan nya..

hahaha..

ngeh

rizz said... on 05 April, 2009

alaaaaaaaa rizz betul jwab yg cocobi je kan hehee

mie said... on 05 April, 2009

tahniah!!!
moonie....
yg lain cuba lg la...
tu pun kalo gue nk buat contest lagi...
heheeee

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new