:: twitter icon ::


haluu!!!!
sekarang sibuk orang bercerita tentang twitter....aku mula2 pun xtau la,ape ke benda nya ni....tapi,bila ramai blogger guna twitter baru aku paham......salah satu nya,twiiter ni bleh buat promotion untuk blog....selain tu,boleh juga berchatting....kira macam2 boleh buat!!!

so,apa lagi.....aku sign up & follow mana2 member yg ade twitter account....senang je bila nk reply message.......lagi satu,aku install twitterfox......so,sapa2 yg guna mozilla tu......boleh la install twitterfox ni...... click here!!!

ni aku ada jumpa beberapa icon twitter....maskot twitter la!!!korang bleh la letak kat blog ni.....thankz mama aleesa coz share dgn aku.....cute2 juga2 maskot2 ni....so,sapa2 yang berkenan.....bleh la check kat website ni ..... >click< or >click< ..... banyak juga icon2 yang menarik...selamat mencuba!!!!adios....
:eheh::eheh::eheh:

22 comment on :: twitter icon :: :

Anonymous said... on 26 March, 2009

hehe.. comel2 jer si twitt nie...
macam2 boleh buat kat twitter..
paling bagus dapat berkongsi ilmu.. hehe

mie said... on 26 March, 2009

tu la....
macam2 ada....
lgpun mudah kalo guna twitter ni...

Yern Ain said... on 26 March, 2009

comelnya laaa icon ni.

tp i xde twitter lg. huu~

Anonymous said... on 26 March, 2009

twitter oh twitter.. aku dah adict dgn twiiter :)

tp kdang2 benci gak bila bertimbun promosi ntah apa2 kat twitterfox.. manjang je alert yg masuk. kui3

mie said... on 26 March, 2009

jolie--->join la twitter....jolie pun cute gak...

azizwan--->tu la,byk btul promosi....pastu berderet2 plak...hehee

farish izaryl @izreez said... on 26 March, 2009

nk guna gak lah twitter hiksss

mie said... on 26 March, 2009

guna la...
xrugi pun....

moonie said... on 26 March, 2009

ala tomel2.. tweety .. namun aku x paham per bahasa yg digunakan kat twitter icons..xpela..

namun jua,xder mase den nak bertweet so xperla kem salam jela kat seme tweeters..nnt cik mie blayo baru gue pasang..lalala..pekene lak tuh..

waa comel lor.. kang kene pasang gak nih!

mie said... on 26 March, 2009

lor....
xkn xpaham!!!!
tweet2 la nnti time gue xde...
tp jgn ngumpat dh la..
hahaaaa

moonie said... on 26 March, 2009

xder hal nyer nak ngumpat org..huhu..gue baik.

xder pekdahnyer gue nak bertweet tatkala gue dilanda ribut tupan..bleh link ker ayat tuh..

mie said... on 26 March, 2009

ada link tu....
memang sasterawati la moonie ni..
hahaaaa

moonie said... on 26 March, 2009

bukan sasterawati maupon sasterawan..gue sastrawardoyo ..

mie said... on 26 March, 2009

kalo satrawardoyo....
gue sudi jadi pacar nya...
hhahaaahheheheee

moonie said... on 26 March, 2009

nih nak jadik pacar sastro ker,pacar gue..maner 1 nih??

mie said... on 26 March, 2009

dua2 pun boleh...
janji xlebih quota...
hahhahaaa

Anonymous said... on 27 March, 2009

gud info for sharing..sharing is caring..

mie said... on 27 March, 2009

gue mmg caring....
hahhahaaa

Belog Cik Peanut said... on 27 March, 2009

peanut de gak twitter ni
tapi tak reti agi
hehhh
t dah pro, giler lah
lalalal

mie said... on 27 March, 2009

biasa la....
cam gue gak...
mula2 segan....
pastu,dh tergoda dgn twiiter...
hahaaa

Bardboo said... on 27 March, 2009

comel la twitter nie..tp mcm malas plak nak gune..huhu

Unknown said... on 27 March, 2009

apa tu twitter??
hmmm..kna g explore ni...hwa3x!!!

mie said... on 27 March, 2009

bard--->no problem!!xde paksaan..hehee

alhafiz--->explore jgn tak explore....hoho

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new