:: syurga cinta ::


ya salam....
rasa malas nya nak kluar hari ni.....dah la panas terik!!!kalo tggl kat umah pun,xde mende nak buat.....perancangan cuti-cuti malaysia pun dah beres....tggl menghitung hari je nak pergi...hehhee!!!

so,tadi aku da la blogwalking.....biasa la,jalan2 singgah sekejap....so,terjumpa plak dengan poster syurga cinta......waahhh!!!heliza.....memang suka tgk mata bulat dia tu....hahhaahhaaa!!!ada 3 poster kesemuanya.....tapi yang menarik perhatian aku poster heliza & awal kenan ikat.....sesuai la dengan tema komedi romantik.....

tak sabo nak gi tengok citer ni kat cinema.....nama pun citer komedi romantik....mesti la bawa cucu pepatung gi tengok....hahahaaa!!!!ok la,antara poster ni.....korang minat yang mana???layaannnn!!!!

:bofu_04::bofu_04::bofu_04:

22 comment on :: syurga cinta :: :

@LiYaNNuaR ツ said... on 09 March, 2009

erk.. panas ke.. sini ujan ler... huhuhu... heliza ek... hehehe... best ke???

mie said... on 09 March, 2009

tu la...
best la gak..
tp cik @liyanuar lagi best...
heheheeheheee

Anonymous said... on 09 March, 2009

Best ke cite ne?
bila kluar, nnti aku wat kesimpulan... he he he...

mie said... on 09 March, 2009

lambat lagi cite ni kluar....
21 may kot...
tgk tailer cam best je...
hehee

Anonymous said... on 09 March, 2009

citer ni biler nak kuar ek?
tunggu ni~

neway..kunjung balas dari sayer =P

mie said... on 09 March, 2009

lambat lagi..
bulan may ni...
welcome!!!

Unknown said... on 09 March, 2009

okeh i link gak..
salam kenal neway

mie said... on 09 March, 2009

ok...
berkenalan time maulidur rasul...
berkat berkat...
hehehheee

Anonymous said... on 09 March, 2009

minat heliza jer..
poster tak minat.. haha

mie said... on 09 March, 2009

lor...
poster tu kan ada heliza....
sama2 la kita minta heliza...
tp gue cop dl...
heheee

moonie said... on 10 March, 2009

shayer x minat kat heliza mata bulat tue...sbb dengki ngan mata dier..huhu..best sgt ker citer nih?? dah tgk nnt cik mie comment ler iyer..awal pon sayer x minat... akhir lai sayer x minaat ... budak haziq 2 ponnnn sayer x minat jugakkk..lalu kesimpulannyer ????

mie said... on 10 March, 2009

sebenar nya..
gue minat cik moonie je..
kalo cik moonie berlakon...
gue confirm gi tgk....
hehehee

Anonymous said... on 10 March, 2009

wah, aku suka sama itu heliza woo..mata dia, fuhhh

mie said... on 10 March, 2009

lor....
semua suka mata dia....
bleh jd trademark heliza ni...
hehheee

anna fardiana said... on 10 March, 2009

ini film baru di malaysia ya??
salam kenal dari indonesia yaaa :)

mie said... on 10 March, 2009

iya...
filem baru xngak blum release...
salam kenal juga...
heheheeee

moonie said... on 11 March, 2009

haha bagus2 sayer pon minat cik mie.. haha. kalu cik mie berlakon sayer confirm beli cd pirate

mie said... on 11 March, 2009

bagus2!!!
support vcd pirate negara....!!!
kalo kena tangkap gue xjamin....
hahahaaaa....

Anonymous said... on 12 March, 2009

budak tu comel aku suka tgk dia. kena tgk ni. ahaha.

mie said... on 12 March, 2009

jgn xtgk...
nnti buat la ulasan skali....
gue suka baca ulasan ko...
hehheee

Anonymous said... on 10 May, 2009

edit pic cmne ktne eak?

mie said... on 10 May, 2009

edit???
guna phoscape je...
simple2 je...
heheee

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new