:: family day (part 3) ::

haloha....
lambat plak nak update hari ni.....biasa la,weekend2 la masa tuk berpoya-poya....hahahahaa!!!kali ni sambung lagi citer2 kat genting highlands.....dah pergi pun 3hari 2malam...sure dh tawaf semua tempatnya.....

kalo tgk gambo2 ni.....jarang ada muka aku....tu bermakna,aku la photographer & merangkap pemandu pelancong tuk budak2 ni.....lps je check in hotel,trus kitaorang gi main indoor game kat dlm first world hotel.....ramai gila masa tu!!!maklum la,cuti skolah.....lgpun indoor dibuka sampai 12 tgh malam...

kalo ikutkan,semua tempat kitaorang masuk....punya la xnk rugi!!!tp yg xbest nya....kat snow world xbleh bawa masuk camera....so,terpaksa la guna cameraman diorang...pastu promote beli gambo plak tu.....bagus nya rules tu...sapa yg rugi???aku juga....isk isk isk!!!!

:vv58.gif::vv58.gif::vv58.gif:

8 comment on :: family day (part 3) :: :

Anonymous said... on 22 March, 2009

uarghhh.. sangat mengimbau kenangan tahun lps aku..

kat dlm tu la aku ngan family bersuka-suki.. bajet mampu utk indoor je, jd tak dpt nk bersuka-suki utk outdoor. huhu..

lgpun pergi sana bkn stay, cuma pergi balik je. kui3

mie said... on 22 March, 2009

kenangan lama???
gue baru je pegi dgn family...
penat kumpul duit...heheehee

Anonymous said... on 23 March, 2009

amboiiiii anak mithali yer Mie nie.. misti ramai nak jdkn calon menantu....

mie said... on 23 March, 2009

tu la....
ramai sgt....
sampai xlarat nk layan...

moonie said... on 23 March, 2009

hahakss..tu la madam ..dier memang anak yg baik..bertuah saper dapat dier..aku tompang gembira mie..hahakss.. best tol main..wa gue mest p nih..celebrate gue abih blaja ker..ok gak

mie said... on 23 March, 2009

xyah la puji lbh2....
kang pecah plak hidung ni...
hahahaaaa

moonie said... on 23 March, 2009

aduyai.xleh puji ckit..kombang lobang idong..

luper plak cik mie ni kuat perasan..silap lak aku puji lebih2

mie said... on 23 March, 2009

biasa la...
bila perasaan terlebih..
jd perasan la...
hahaaaaa

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new