:: family day (part 2) ::


yeehhhaaa!!!!
anyway,cuti kali ni....sempat gak jalan2 ngan family....dari tahun lps lagi nak gi jalan2 cuma time cuti xbersesuaian.....lagipun,dh lama juga la xjalan2 sekeluarga....yg xbest nya,aku la pokai....hehehee!!!!xpe untuk family gak....

rombongan kali ni terdiri drpd family aku kecuali adik laki aku.....anak pakcik & anak makteh.....semua pompuan je.....lgpun,diorang ni mmg geng2 adik2 perempuan aku....lagipun bajet dlm seribu je.....tapi bl smpi kat sn....bleh plak terlebih bajet....aduhai!!!

selama 3hari 2malam kat genting highlands....kitaorang tggl dekat hotel theme park!!!lagipun xbape jauh dengan theme park....senang skit maka & ayah aku nak balik hotel bila2 masa.....maklum la,budak2 ni...selagi xabis main....selagi tu la xnak balik.....theme hotel ni,walaupun 3star.....tp menarik gak....puas hati gak la tggl kat sana....murah pun murah!!!nnti,try la hotel lain plak....hehehe!!!


:grunge_013::grunge_013::grunge_013:

12 comment on :: family day (part 2) :: :

anap_ilmi said... on 20 March, 2009

aku penah pergi hari biase kt genting itu. tido first world hotel tu 70hengget je..80hengget tuk theme park view..yg 70hengget tu view hutan..tp pedulik pe kan..first world ituu...

mie said... on 20 March, 2009

oooo.....
ok la tu.....
tp ni time cuti skolah...
mmg harga hotel pun mahal..

Anonymous said... on 21 March, 2009

aku pegi sini nginap kat awana hotel ke awani hotel, kat tgh2 antara darat, dgn atas bukit genting. miahaha.

yang tak best, bila tertingal seluar kesygan dlm toilet. argh!!!

mie said... on 21 March, 2009

cehhh!!!
ingat tggl duit ke....
kalo nginap kat atas,sng skit nk ulang alik...
hohohohh0

Anonymous said... on 21 March, 2009

aku pernah pergi genting highland je tp tak pernah tinggal kat hotel sana. huhu.. tp syg tak dpt naik skyway sbb tgh maintenance. sedih gak la sbb bkn slalu dpt p sana. kui3.. tp takpe la, mungkin ada hikmah disebaliknya :)

mie said... on 21 March, 2009

biasa je....
lagipun,bleh datang lagi nnti...
hehee

Anonymous said... on 21 March, 2009

hahaha.. bila la agaknya aku boleh datang lg? aku takde duit nk beli tiket fligh dr sabah utk sesaja p sana. kui3.. tp takpe sbb aku rasa boleh menang tiket flight dr contest kat blog ni. hehe

mie said... on 21 March, 2009

uiihhh!!!!
tiket flight sabah tu....
gue pun xpenah smpi sabah lg...
hahhaaaa

Anonymous said... on 23 March, 2009

sumpahhhh aku tak akan naik cable car tu lagik... ingat kan dekat jer.. sekali punyalah jauh da... huhuhu

mie said... on 23 March, 2009

tu la.....
jauh beno.....
dh la beratur panjang

moonie said... on 23 March, 2009

gue x sampai lai genting..sedih to;..saper la nak bawak aku

mie said... on 23 March, 2009

ehhh!!!
bukan ke gombak dekat je dgn genting...
org jauh bleh dtg..
org dekat bl lg...
heheheee

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new