:: happy ::

haloha.....
sekarang,aku dah tukar dari maxis ke happy.....but still in same number....saja je nak tukar selera.....lagipun,maxis dah kaya!!!!kalo ikutkan semua promotion....aku lebih berkenan dekat happy lagi....

ini la satu2 sim card yg aku ada...bukan macam orang lain,sampai 2-3 sim card....buat apa la nak banyak...membazir je.....kalo xsilap,skrang ni kita bleh tukar rangkaian telefon tanpa menukar nombor telefon......senang kan,xpayah nak inform tukar2 number....

kalo sapa2 yang suka pakai 7-8 sim card tu....bleh la cuba happy gak....pembelian sim card happy bleh dibuat secara online.....xde dijual mana2 kedai.....untuk maklumat lanjut,bleh la click link ni.....happy!!!


:bofu_48::bofu_48::bofu_48:

6 comment on :: happy :: :

Anonymous said... on 27 February, 2009

saya mesti cuba juga....cam menarik jer tawaran yang happy bagi tu....

mie said... on 27 February, 2009

try je....
lagipun,kalo nk banding ngan promosi lain...
mmg jauh bezanya...

Anonymous said... on 27 February, 2009

mmg jauh beza antara langit dengan bumi....

mie said... on 27 February, 2009

ye ke!!!
tp kalo kat uk ok kan....
pakai line dpt percuma hp....
pastu bleh upgrade plak....

kyo_9 said... on 02 March, 2009

cam best gak happy nih..

mie said... on 02 March, 2009

gue dah guna....
setiap kali lps call....
dia kan send balance....
mmg xsmpi seringgit pun gue call..
i love happy....

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new