:: wanted ::


haluuu....
arini tertinggal 1 hari nk update.....al maklum la,tgh busy skrg ni.....itu akan aku cite kemudian la ek.....tp aku nk cite ttg filem wanted ni......ala, lakonan angelina jolie tu....dlm ke sibukan ni,sempat gak aku tgk wayang cite ni....hahahha

:hi::scream:
cite ni,mmg best la....byk gak aksi2 yg menarik.....tp dlm tu,de gak unsur2 komedi....bukan aku je yg terasa comedy....tp satu panggung bleh gelak...tp bila time aksi tu,semua cam diam je.....tumpu perhatian katakan.....

:okay::wala:
harus dingat kan,cite ni adalah 18sg....so,nsb baik la aku ni lahir 18 january....dpt gak tgk...walaupun xmsk 18 tahun lg...hhahahaha.....aku sarankan la kpd nenek2...atuk2....makcik2...pakcik2...sila tgk cite ni,best la.....tp ending nya kurang meletup skit....anyway,have a nice weekend...

:eheh::wave:

0 comment on :: wanted :: :

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new