:: punggah memunggah ::


haloha.....
uuiihhh!!!@malesdh lm xupdate blog aku ni....maklum la,busy skit skrg ni.....tgh rombak segala mcm barang dlm bilik aku ni.....rs semak je@sial.....xleh nk idup ngan mende2 lm ni....so,yg mn rs nya xpenting....aku buang je la.....

dh 2 hari aku aku memunggah barang ni...xabis2 lg@ngiler....tu la yg xleh nk update blog ni....byk keje xsiap lg.....tgh2 aku kemas, jupe plak brg2 lm......bukan ape,mende ni aku dpt free kat japan.....

ms tu kpl puteri delima satu msk drydock kat yura,osaka.....so,tiap2 ari la kitaorang gi jln2.....pastu mesti mkn mister donut....coz kerap sgt gi mister donut.....so,point pun byk la....dpt la satu mende alah ni....ape ntah nm nya.....aku pun xingat...tp sesuai tu baby kot@kembardi kesempatan ni gak...aku nk wish hepi besday wat tangachi @ gayathrie...hepi besday!!!@sinchanhhehehe...ok la,aku cau dl.....@bye

0 comment on :: punggah memunggah :: :

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new