:: piala FA ::



yahhooo!!!!!
kedah menang piala FA......ini bukan kali pertama tp kali ke-2.....tahniah pasukan hijau kuning....walaupun aku xgi stadium tp berbaloi gak dpt nonton tv je....nsb baik sempat tgk...lgpun aku br je blk dr alor star aritu....

:hi::okay:
gambo2 ni,aku amek dr bash......xpe kan bash,lgpun ko gi satdiun aku kat umah je......biasa la,semangat hijau kuning mesti ada.....tahniah gak buat men of the match.....khyril muhymeen....bangga aku team kedah de pemain camni....

:astig::ahaha:
kedah menang 3 berbalas 2.....xsangka pemainan kali ni sggh menarik.....walaupun seorang pemain kedah dibuang pdg....tp dgn semangat kental hijau kuning.....ttp menampilkan peminan yg hebat.....ditambah plak ngan penyokong kedah yg sentiasa memberi sokongan....tahniah kedah!!!!

:woooh::wave:

0 comment on :: piala FA :: :

:: instagram ::

:: banner ::

ping.sg - the community meta blog for singapore bloggers
new